با حضور مردم شهید پرور بم
طی مراسمی و با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، مسئولان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم شهرستان بم پیکر مطهر شهید احمد جزینی تشییع شد.
کد خبر: ۶۵۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 11 September 2018

 امروز و طی مراسمی و با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، مسئولان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم شهرستان بم پیکر مطهر شهید احمد جزینی که شنبه شب طی درگیری با اشرار مسلح در استان هرمزگان به شهادت رسیده بود، تشییع شد.

شهید احمد جزینی زاده پس از تشییع در زادگاهش روستای دریجان روستا‌ی سردار شهید دریجانی به خاک سپرده شد.

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از فارس،سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه مراسم تشییع جنازه شهید احمد جزینی در بم اظهار داشت: امنیت از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی است و مردم ما به خوبی شاهد این امنیت در ابعاد مختلف هستند.

وی افزود: امنیت مهنترین رکن مورد نیاز جامعه است و نیروی انتظامی با کمک شورای تامین به رغم همه محدودیت‌ها به وظیفه خود عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در راستای برقراری نظم و امنیت، نیروی انتظامی خط مقدم پاسخگویی به نیاز امنیت جامعه است و در این راه جان خود را تقدیم می ‌کند.

وی با بیان اینکه شهادت توفیق می‌خواهد، ابراز داشت: امیدوارم همه قدر امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی را بدانیم البته مردم ما به هوشیاری کامل رسیدند و در فتنه‌های مختلف خود را از متخلفان و مزدوران جدا می‌کنند.

بنی‌اسدی‌فر خاطرنشان کرد: مردم فهیم ما اجازه جولانگری به نوکران و دست نشاندگان استکبار و غرب را نخواهند داد.

مسؤولان تمام قد در برابر دشمن بایستند

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم نیز ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: امام حسین‌(ع) برای تداوم اسلام جان خود را فدا کرد و شهدای ما هم امروز از این امام بزرگوار درس می‌گیرند.

امام جمعه بم با اشاره به جنگ اقتصادی ابراز داشت: لازم است‌ مسوولان و دولتمردان ما آرایش جنگی بگیرند و تمام قد در برابر دشمن بایستند.

وی عنوان کرد: بدخواهی دشمنان این نظام در ابعاد مختلف آمادگی همه ارکان نظام خصوصا نیروی انتظامی را می‌طلبد و دشمن امروز جرات رویارویی با نیروهای نظامی ما را ندارد.

امام جمعه بم با اشاره به شلیک موشک‌های نقطه زن به مقر گروهک‌های تروریستی گفت: این اقدام یک کار ارزشمند بود که سیلی محکمی به دشمنان زد.

گفتنی است این مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت جواد حسینخانی همراه بود و سپس پیکر شهید جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای دریجان منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار