با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت»
رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 با شرکت 40 گردان بیت‌المقدس و با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» در استان کرمان آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 15 September 2018

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 با شرکت 40 گردان بیت‌المقدس و با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» از صبح امروز در شهرستان‌های استان کرمان به صورت همزمان آغاز شد.

همچنین از 9 شهریور ماه تا 29 شهریور ماه 350 گروه جهادی در قالب قرارگاه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله در رفسنجان

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله صبح امروز در شهر رفسنجان آغاز شد.

علی سلطانی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی، پیشرفت امروز و فردا در دو مرحله شهری و اردوگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص)2 در قالب گردان‌های بیت‌المقدس که شامل چهار گردان بیت‌المقدس که فراخوانده شدند برگزار و امروز ستون‌کشی شهری و پیاده‌روی رزمی انجام می‌شود و ستون‌کشی خودروریی به سمت اردوگاه شهید میرافضلی در کیلومتر 20 جاده انار رفسنجان ادامه آن خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تصریح کرد: امروز و امشب برنامه‌هایی از جمله کلاس‌های آموزشی، عزاداری، نماز جماعت در محل اردوگاه انجام و فردا صبح ساعت 7 و 30 دقیقه صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان و اعضای شورای تأمین و مسؤولان شهرستان برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار