معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمان:
تابناک کرمان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از افزایش آمار بازرسی از واحدهای صنفی این استان طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 15 September 2018

محمدرضا خواجویی  اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی استان کرمان طی پنج ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت تمام امکانات و نیروی خود را برای نظارت بر بازار به کار گرفته است، افزود: باید توجه داشت که منابع انسانی در معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان محدود است اما با این وجود سعی در ارائه بهترین خدمات را داریم.

خواجویی ادامه داد: بر این اساس نیاز است که مردم استان کرمان در این زمینه با ما مشارکت کرده و نقش پررنگ تری داشته باشند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه مواد اولیه برخی کالا از طریق واردات تامین می شود، گفت: افزایش نرخ ارز باعث افزایش قیمت این کالاها می شود.

وی با بیان اینکه برخی از کالاهای تولید داخل به طور غیرمستقیم تحت تاثیر افزایش نرخ ارز قرار گرفتند، تصریح کرد: دسته ای از کالاها هم تابع این تغییرات نبوده اند و برخی افراد در ارائه خدات و فروش کالا گرانفروشی انجام می دهند.

خواجویی گفت: در صورت افزایش مشارکت مردم و گزارش تخلفات به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به شماره «۱۲۴» زمینه تخلف محدود می شود.

وی بیان کرد: زمانی که فرد در هنگام انجام تخلف ایمنی نداشته باشد و احساس کند کوچکترین تخلف اقتصادیش گزارش و با او برخورد می شود اقدام به چنین عملی نخواهد کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در خصوص قانون تعزیرات حکومتی اظهار کرد: برخوردها با شدت و حساسیت خاص نیست و باید بازنگری در قانون صورت بگیرد.

وی گفت: باید برخوردی قاطع با افراد متخلف انجام شود تا شاهد کاهش تخلفات اقتصادی در سطح جامعه باشیم.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار