سرپرست استانداری کرمان با عذرخواهی از مردم به خاطر تاخیر 15 روزه در افتتاح پل شهید بهشتی گفت: طولانی شدن پروژه ها بیش از مدت تعیین شده را ناشی از ناکارآمدی سیستم و اشکال در مدیریت پروژه ها می دانم.
کد خبر: ۶۵۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 15 September 2018

به گزارش «تابناک کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدائی روز جمعه در آئین افتتاح پل شهید بهشتی (پل سیدی) افزود:ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران اجرای این پروژه، از تاخیر 15 روزه در افتتاح آن از مردم عذرخواهی میکنم زیرا قرار بود این پروژه در هشتم شهریورماه افتتاح شود.
وی اظهارداشت: میدان آزادی در اخر مهرماه افتتاح می شود و با کار مضاعف تلاش می شود که این پروژه در زمان تعیین شده افتتاح شود.و عنوان کرد: پل ابوذر نیز در 22 بهمن افتتاح و تله کابین نیز آخر اسفندماه به بهره برداری آزمایشی خواهد رسید.
سرپرست استانداری کرمان گفت:زندگی راحت و محیط شهری زیبا و چشم نواز دو ویژگی زندگی شهری است و در کرمان تا رسیدن به این وضعیت فاصله داریم.
سرپرست استانداری کرمان عنوان کرد:در برخی نقاط شهر، زندگی از نظر حجم ترافیک، زیباسازی شهری و... . راحت نیست.
وی به نامناسب بودن برخی نماسازی واحدهای مسکونی، مطلوب نبودن فضای سبز معابر و.... اشاره کرد و ادامه داد: طراحی درست یکی از اصول دستیابی به شهر زیبا و راحت است.
فدائی با اشاره به طرح برخی مسائل درباره لزوم و ضرورت اجرای برخی پروژه های شهری، عنوان کرد:باید نتیجه مطالعات مشاور از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم از ابعاد اجرایی پروژه ها آگاه شوند و در صورتی که راضی نشدند مشاور در پروژه‌های بعدی نظرات اصلاحی مردم را مورد توجه ویژه قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار