وزیر دادگستری با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز و ابراز همدردی با خانواده های شهدا و مجروحان این حادثه دردناک بیان کرد: این حادثه که قلب ملت ایران را به درد آورد، سبب انسجام و وحدت بیشتر ملت ما در برابر دشمنان کینه توز و بی منطق شد.
کد خبر: ۶۵۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 25 September 2018

سیدعلیرضا آوایی به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان پیش از ظهر روز سه شنبه در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی اهواز در بیمارستان سرلشگر شهید مسعود منفرد نیاکی آوایی در سخنانی ضمن تسلیت این حادثه شوم تروریستی افزود:حضور یکپارچه و پرشور مردم فداکار ، مومن و بابصیرت خوزستان در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای این حادثه برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی ایران درس آموز و عبرت انگیز بود.

وی ضمن تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه هولناک تروریستی افزود: قساوت دشمنان این مرز و بوم و افراد فریب خورده تروریستی که تحت تاثیر تبلیغات سوء بدخواهان قرار گرفتند این عملیات کور و ضدانسانی را رقم زدند.

وزیر دادگستری بیان کرد: ملت ایران 40سال است با توطئه ها و ترورهای کور ، بی هدف و جنایتکارانه دشمنان و بدخواهان ملت رو به رو هستند و به خوبی می دانند که سرمنشاء این جنایات و تبهکاری ها از ناحیه چه کسانی می باشند.

آوایی تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع و کوبنده این جنایات را که سرشار از بی رحمی و قساوت بود خواهد داد.

وی از حامیان دروغین حقوق بشر خواست از حمایت تروریست های جانی که در برخی کشورهای اروپایی ساکن هستند دست بردارند و آنان را تحویل قانون و عدالت دهند.

آوایی در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی اهواز ، در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت و برای شفای عاجل آنان دعا کرد.

تاکنون وزیران بهداشت ، درمان و آموزش پرشکی ، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، اطلاعات ، محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، قائم مقام وزیر بهداشت ، رئیس اورژانس کشور ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و نمایندگانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجروحان بستری در بیمارستان های اهواز عیادت کردند و با حضور در منازل شهدای حادثه تروریستی ، با خانواده های آنان ابراز همدردی کردند.

در جریان تهاجم تروریست های وابسته به گروهک ملحد وتکفیری 'الاحواز' در 31شهریور ماه که مصادف با نخستین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس در اهواز بود 24نفر شهید و 68نفر مجروح شدند.

41 نفر از مجروحان این حادثه تروریستی از بیمارستان ها مرخص شدند.

هر پنج عامل این حادثه تروریستی با رگبار متقابل نیروهای امنیتی و انتظامی از پای درآمدند و به هلاکت رسیدند.

آیین تشییع پیکر 24شهید این حادثه تروریستی روز دوشنبه با حضور جمعی از مقامات ارشد کشوری و لشگری و مردم مومن و شهیدپرور خوزستان و در میان حزن و اندوه خانواده های معظم شهدای برگزار شد.

پیکر 12 شهید والامقام برای تشییع و تدفین به شهرهای خرم آباد ، بهبهان ، دزفول، گتوند ، باغملک ، رامهرمز و مسجدسلیمان انتقال یافتند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار