علیرضا ایزدی ورزشکار کرمانشاهی مدال طلای رقابت‌های وزنه برداری معلولین قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ خود را به خانواده "محمدطاها" شهید چهار ساله حادثه تروریستی اهواز تقدیم کرد.
کد خبر: ۶۶۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 30 September 2018

به گزارش تابناک این ورزشکار ملی پوش وزنه برداری معلولین ، با محکوم کردن حادثه تلخ و تکان دهنده تروریستی اهواز گفت: در این حادثه دردناک، تعدادی از هموطنان ناجوانمردانه و بی گناه به شهادت رسیدند.


ایزدی تاکید کرد: تصمیم گرفتم به سهم خود با هموطنان داغدیده اظهار همدردی کنم، لذا مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خود را به خانواده شهید چهار ساله این حادثه خونبار تقدیم می کنم.

وی یادآورشد: طبق هماهنگی انجام شده با رئیس فدراسیون جانبازان ومعلولین، پس از مراسم چهلمین روز شهادت شهید خردسال "محمدطاها اقدامی" طی مراسمی در محل فدراسیون این مدال را به خانواده این شهید والامقام تقدیم خواهم کرد.

 

ایزدی همچنین با اشاره به برگزاری رقابت های معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2018 در ژاپن از 17 تا 21 شهریور، اظهارکرد: در وزن 49 کیلوگرم این مسابقات علاوه بر کسب مدال طلا، 9 کیلوگرم رکورد جوانان جهان را نیز ارتقاء دادم. همچنین در بخش بزرگسالان نیز پس از سالها مدال برنز این رشته را برای کشور کسب کردم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار