رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان خبر داد:
تابناک کرمان- رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان با گلایه از فعالیت تورهای غیرمجاز در استان کرمان، اظهار کرد: 120 خانم در کرمان شناسایی کردیم که به‌صورت‌ غیرمجاز تورهای گردشگری در استان برگزار می‌کنند که باید در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۶۶۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 02 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "احمد فاطمی" صبح امروز 9 مهرماه در کارگروه گردشگری استان کرمان، بزرگترین معضل گردشگری استان را در برخورد چکشی مسئولین دانست و بیان کرد: در استان کرمان برخورد با آژانس‌های گردشگری کاملا برعکس است زیرا جلوی آژانس‌های غیرمجاز گرفته نمی شود اما از سوی دیگر شاهد هستیم به آژانس‌های گردشگری مجاز گیر می‌دهند.

وی بر لزوم راه‌اندازی پروازهای خارجی در استان کرمان تأکید کرد و افزود: واقعاً جای سوال است که چه تفاوتی بین کرمان با شیراز وجود دارد که در هفته حدود 30 پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شیراز صورت می گیرد اما از کرمان هیچ؟ همه استان‌ها پرواز خارجی دارند اما استان کرمان هیچ پرواز خارجی ندارد، به‌طوری‌که حتی پرواز کربلا را نیز از آن گرفته‌اند، باید عنوان کنند که چرا استان کرمان نباید پرواز خارجی داشته باشد.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان با گلایه از فعالیت تورهای غیرمجاز در استان کرمان، اظهار کرد: 120 خانم در کرمان شناسایی کردیم که به‌صورت‌ غیرمجاز تورهای گردشگری در استان برگزار می‌کنند که باید در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار