امام‌جمعه مهریز:
امام‌جمعه مهریز با اشاره به ادامه تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران، گفت: تحرکات دشمن علیه ملت ایران، بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۶۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 06 October 2018

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز، عمل به وعده‌ها و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم را از دولتمردان خواستار شد و گفت: مسئولین باید برای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده‌اند تلاش کنند.

وی افزود: مردم در شرایط کنونی باید بیش از هرزمانی هوشیار باشند؛ چراکه دشمن قصد دارد با القای نارضایتی در کشور، به انقلاب و دستاوردهای انقلاب آسیب بزند. کسانی که قصد دارد با برخی از اقدامات امنیت جاده‌های کشور را به خطر بیندازند، خائن به مردم و نظام‌اند.

محی‌الدینی تأکید کرد: به کوری چشم رئیس‌جمهور آمریکا و دشمنان داخلی و خارجی که شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب عزتمند اسلامی ما را انتظار می‌کشند، به لطف خدا و یاری امام زمان (عج) و حمایت شما مردم، امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم.

امام‌جمعه مهریز ضمن تسلیت به مناسبت ۲۵ محرم‌الحرام و سالروز شهادت مظلومانه امام چهارم، حضرت زین‌العابدین (ع)، خاطرنشان کرد: امام سجاد (ع) با افشاگری علیه طاغوت زمان خود، واقعه عاشورا را زنده نگه داشت و پایه‌های حکومت امویان را به لرزه انداخت. تواضع در برابر مردم، تکریم فقرا و نیز زهد و بردباری از صفات برجسته امام زین‌العابدین (ع) بود.

وی از پاسخ قاطع و سریع موشکی سپاه علیه حمله تروریستی حادثه دردناک رژه اهواز قدردانی کرد و گفت: پرتاب موشک توسط سپاه به مواضع تروریست‌ها در شرق سوریه، به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی نسبت به امنیت ملی خود هیچ مماشاتی نخواهد داشت. به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن و در رو تمام‌شده است و اگر دشمن علیه ملت ما تحرکی داشته باشد بی‌پاسخ نخواهند ماند.

محی‌الدینی همچنین با گرامیداشت ۱۳ مهرماه و آغاز هفته نیروی انتظامی، از نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی شهرستان تجلیل کرد و اظهار داشت: اگر امنیت تأمین نشود، یکی از برترین حقوق انسان‌ها پایمال می‌شود. ازآنجایی‌که امنیت پیش‌زمینه همه پیشرفت‌ها است، در جامعه‌ای که امنیت نباشد به مقامات علمی و معنوی نمی‌توان دست‌یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار