مهدی معنویان مدیرعامل آژانس هواپیمایی همسفر کبوتران حرم:
مدیرعامل آژانس هواپیمایی همسفر کبوتران حرم از ثبت نام و راه اندازی بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین حسینی استان کرمان با حضور بیش از 2000 زائر در دومین سال متوالی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 10 October 2018

راه‌اندازی بزرگترین کاروان پیاده‌روی اربعین استان کرمان

به گزارش تابناک کرمان، مهدی معنویان در گفتگو اختصاصی با بوتیانیوز اظهارداشت: به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و استقبال و درخواست مکرر زائرین ثبت نام پیاده روی اربعین از هفتم مهرماه آغاز و تا چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی به مراحل ثبت نام اشاره کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند مشخصات خود را به صورت اینترنتی و با مراجعه به کافی‌نت با پرداخت 371 هزار تومان در سامانه سماح ثبت نام و پس از دریافت کدرهگیری جهت انجام ادامه مراحل ثبت‌نام به آژانس مربوطه مراجعه کنند.

معنویان با اشاره به اینکه زمان صدور ویزا حدوداً چهار روز است و فقط یک ماه اعتبار دارد خاطرنشان کرد: تاریخ حرکت پیاده‌روی به زمان صدور ویزای شخص بستگی دارد و افراد پس از دریافت ویزا می‌توانند حرکت کنند.

مدیرعامل آژانس هواپیمایی کبوتران حرم افزود: هزینه‌ی دریافتی از زائران پیاده روی اربعین مبلغ یک میلیون و 340 هزار تومان است که به صورت نقد و اقساط دریافت می‌شود که شرایط اقساطی به زودی اعلام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این آژانس در صورت درخواست مسافر و پرداخت هزینه از سوی وی، ترانسفر داخلی از کرمان تا مرز و از مرز تا کرمان در اختیار زائر قرار می‌دهد ابراز کرد: آژانس در نظر دارد کاروانی را در تاریخ 23 مهر از کرمان با خدمات ترانسفر داخل خاک ایران تا مرز همراه با غذا و بلعکس، ترانسفر بین شهری داخل خاک عراق از کربلا به نجف و نجف به کاظمین و سامرا اعزام کند که در تاریخ 6 آبان باز می‌گردند.

مدیرعامل دفتر هواپیمایی کبوتران حرم در انتها گفت: متقاضیان در نظر داشته باشند که تعداد ثبت نام زائرین محدود می باشد و زائرین می‌توانند در اسرع وقت به آژانس هواپیمایی همسفر کبوتران حرم باشماره تلفن ۳۶۲۶- ۰۳۴ ، به آدرس خیابان فابریک، رو به روی پمپ بنزین مراجعه نمایند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار