مدیرعامل باشگاه دالاهو گفت: تا زمانی که مسؤولان از تیم فوتبال دالاهو حمایت نکنند این تیم در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور نخواهد یافت.
کد خبر: ۶۷۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ 22 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سعید چراغی در مورد عدم حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، مشکل اصلی باشگاه دالاهو کرندغرب را عدم وجود اسپانسرینگ دانست و ااظهار داشت: توانایی باشگاه از نظر مالی صفر است، بنابراین نمی‌توانیم در لیگ شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه دالاهو با بیان اینکه تیم دالاهو تا هفته سوم فرصت دارد در لیگ دسته سوم شرکت کند، افزود: 2 هفته از آغاز رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور می‌گذرد و تیم دالاهو هنوز تشکیل نشده است، اگر تا هفته بعد نتوانیم در لیگ بازی کنیم از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شویم.

وی در خصوص اینکه آیا مسؤولان شهرستان دالاهو در جریان مشکلات باشگاه دالاهو هستند؟، گفت: عدم توجه مسؤولان به این تیم نخستین مسایلی است که با آن روبرو هستیم و تا زمانی که این دیدگاه تغییر نکند احتمال انحلال تیم دالاهو وجود دارد.

چراغی تصریح کرد: مشکلات مالی باشگاه و عدم پاسخگویی مسؤولان روز به روز بیشتر می‌شود، لذا هنوز تکلیف باشگاه مشخص نیست.

وی عنوان کرد: کسی از مسؤولان پاسخگو نیست و ما هم دیگر نمی‌دانیم چه‌کاری انجام دهیم، اگر چه بنده برحسب وظیفه تمام موضوعات چند روز اخیر را به مسؤولان شهرستان گزارش داده‌ام اما تاکنون پاسخ روشنی به درخواست‌های اینجانب داده نشده است.

مدیرعامل باشگاه دالاهو تاکید کرد: در دالاهو امکانات لازم برای تیمی که می‌خواهد به نمایندگی از شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته سوم حضور پیدا کند خیلی محدود است.

چراغی یادآور شد: تیم ما اصلا منابع مالی ندارد و خودمان امکان انجام هزینه‌های زیادی را نداریم، به همین خاطر باید تلاش کنیم که این موانع را به صورت کاملا منطقی و با فکر درست از سر راه برداریم.



 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار