طبق تصمیم غیرمنتظره مدیران شبکه سه سیما برنامه «نود» امشب از شبکه سه پخش نخواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 22 October 2018

علی‌رغم اطلاع‌رسانی برخی رسانه‌های خبری مبنی بر پخش برنامه تلویزیونی «نود» در هفته جاری، این برنامه امشب هم به روی آنتن نخواهد رفت.

 

این تصمیم بنا بر نظر مدیران تلویزیون و پس از اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد، گرفته شده است. هفته گذشته پس از اعلام شبکه سه مبنی بر عدم پخش ۵ برنامه تلویزیونی به واسطه پخش فوتبال لیگ اروپا، عادل فردوسی‌پور در مصاحبه‌ای خبر از پخش این برنامه داد اما با این حال جلوی .

 

مسئول روابط عمومی شبکه ۳ درباره پخش نشدن برنامه نود گفت: با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش ، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

 

نکته جالب توجه این است که برنامه نود خود را برای بازی فردای پرسپولیس و السد آماده کرده و حتی مسابقه پیامکی این برنامه نیز که مربوط به بازی برگشت این دو تیم است طراحی و ساعت ۱۹ از طریق اپلیکیشن برنامه منتشر شده بود!

 

علیرضا فارسیجانی، مدیر پخش شبکه سه سیما در پاسخ به سوال خبرورزشی مبنی بر خارج شدن برنامه نود از کنداکتور پخش شبکه سه اظهار داشت: بی اطلاعم؛ منتظر اطلاعیه روابط عمومی شبکه باشید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار