مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان تشریح کرد:
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر مرتبا گوشت گوساله منجمد و گوشت گرم(گوسفند) استرالیایی وارد و در بازار توزیع می شود گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی برای مصرف کننده از ۳۸ هزار و ۵۰۰ تا ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت گوساله منجمد هر کیلوگرم ۲۸ هزار تا ۲۹ هزار تومان است.
کد خبر: ۶۷۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 24 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "مهدی بنی اسدی" در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت موجودی و توزیع گوشت و مرغ در بازار اظهار کرد: اوضاع تولید گوشت مرغ در استان کرمان خوب و قیمت برای مصرف کننده نسبتاً خوب است.

وی با بیان اینکه آخرین قیمت مصوب مرغ منجمد هر کیلوگرم ۶۳۲۰ تومان و برای مصرف کننده ۶۷۵۰ بوده است افزود: ما ذخیره گوشت مرغ داریم اما فعلاً توزیع نداریم. مگر اینکه با افزایش قیمت، قرار باشد توزیع مرغ منجمد انجام شود.

بنی اسدی با اشاره به اینکه در حال حاضر مرتبا گوشت گوساله منجمد و گوشت گرم (گوسفند) استرالیایی وارد و در بازار توزیع می‌شود گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی برای مصرف کننده از ۳۸ هزار و ۵۰۰ تا ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت گوساله منجمد هر کیلوگرم ۲۸ هزار تا ۲۹ هزار تومان است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان افزود: طی دو ماه گذشته نزدیک به ۱۷۰ تن گوشت منجمد و بیش از ۱۲۰ تن گوشت گرم استرالیایی در سطح استان کرمان توزیع شده و به علت خشکسالی و کمبود گوشت در بازار، این کار ادامه دارد و قصد داریم توزیع را نیز افزایش بدهیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار