مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمان از افزایش میزان رضایتمندی واحساس امنیت در میان گردشگران داخلی و خارجی این استان خبر  داد.
کد خبر: ۶۷۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 26 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "غلامرضا فرخی" در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: افزایش 7 برابری تعداد گردشگران خارجی استان کرمان از نشانه های وجود امنیت پایدار در این خطه است.

وی با بیان اینکه اکثر گردشگران خارجی از وجود امنیت بالا در ایران و کرمان ابراز شگفتی می کنند، تصریح کرد: حضور مردم تا پاسی از شب در خیابان ها و اماکن گردشگری برای بسیاری از گردشگران خارجی تعجب آور است و تاکید می کنند در بسیاری از کشورهای جهان چنین امنیتی حتی برای شهروندان نیز وجود  ندارد.

فرخی با اشاره به برگزاری سومین ابرماراتن راه ابریشم ایران با حضور 35 دونده داخلی و خارجی در اوایل مهرماه سال جاری در بیابان لوت شهداد افزود: بدون شک امنیت اصلی ترین شاخص برای رونق گردشگری است و هرجا امنیت وجود داشته باشد، گردشگری نیز رشد می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمان با تقدیر از نحوه برخورد پرسنل نیروی انتظامی استان با گردشگران بیان کرد: بر طبق نظر سنجی ها، گردشگران خارجی استان کرمان بیشترین میزان رضایت را از رفتار پلیس دارند.

فرخی با تأکید بر اهمیت صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی کشور و تاثیر آن بر روابط میان کشور ها خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر صنعت گردشگری در ایران و کرمان از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده که رشد 7 برابری گردشگران خارجی استان کرمان دلیلی بر این مدعاست.

فرخی در پایان خواهان افزایش زمینه همکاری های دوجانبه با رویکرد توسعه گردشگری در استان کرمان شد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر یگان حفاظت میراث فرهنگی حلقه ارتباطی میان سازمان میراث فرهنگی و نیروی انتظامی است که خوشبختانه توانسته با انجام همکاری های دوسویه اطلاعاتی، نقش برجسته ای در تامین امنیت بیشتر گردشگران در اقصی نقاط استان پهناور کرمان داشته باشند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار