سرپرست استانداری کرمان با بیان اینکه اخیرا شنیده شده که برخی می گویند روند اقتصاد مقاومتی در استان ضعیف شده که نمی دانیم با چه مصداق و معیاری این مسئله سنجیده شده است گفت: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی با روند قبلی در استان و شهرستان ها تشکیل شده و در تهران نیز جلساتی با معین های اقتصادی داشته ایم و برنامه ها دارد تنظیم می شود.
کد خبر: ۶۷۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 26 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "محمدجواد فدایی" در جلسه ستاد مقاومتی استان کرمان با بیان اینکه هدف از فعالیت ستاد بازآفرینی شهری این است که چیزی به بهره وری اضافه شود و اینکه با موازی کاری، بهره وری محقق نمی شود افزود: بحث ها برای رفع مشکلات است تا انجام کارها را به طور واقعی تر و در بازه زمانی و نتیجه مشخص پیش ببریم.

فدایی تصریح کرد: ستاد بازآفرینی شهری برای این است که اولویت بندی هزینه کرد دستگاه های اجرایی دقت بیشتری صورت بگیرد تا اشکالات شهرها زودتر رفع شود.

سرپرست استانداری کرمان در ادامه با بیان اینکه اخیراً شنیده شده که برخی می‌گویند روند اقتصاد مقاومتی در استان ضعیف شده که نمی دانیم با چه مصداق و معیاری این مسئله سنجیده شده است گفت: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی با روند قبلی در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده و در تهرآن نیز جلساتی با معین های اقتصادی داشته ایم و برنامه ها دارد تنظیم می شود.

وی افزود: مصداقی در کاهش روند اقتصاد مقاومتی در استان نداریم و اگر کسی مصداق و دلیلی دارد، اعلام کند تا رسیدگی شود.

فدایی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: زمان بندی اجرای 224 پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان را می‌خواهیم که در چه زمانی بهره برداری می شود و باید زمان بندی مشخص ارائه شود تا بداینم تا پایان امسال و سال آینده کدام مورد به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار