مدیرعامل ستاد دیه نمایندگی استان کرمان اعلام کرد:
مدیرعامل ستاد دیه نمایندگی استان کرمان گفت: در سال جاری 254 مددجوی جرائم غیرعمد وارد زندان های استان کرمان شده که 160 نفر از این افراد ورودی سه ماهه دوم امسال هستند.
کد خبر: ۶۷۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 27 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، سید"حجت الله موسوی قوام" امروز در جلسه هیات مدیره ستاد دیه نمایندگی استان کرمان اظهار کرد: با برگزاری 10 جلسه کمیسیون تشخیص وام از ابتدای سال جاری تاکنون، زمینه آزادی 188 مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد فراهم شده است.

وی گفت: در حال حاضر 326 مددجوی جرایم غیرعمد  واجد شرایط در زندان های استان کرمان حضور دارند که از این تعداد 10 نفر دیه بدهکار و 7 نفر بدهکار دیه غیر از تصادفات هستند و 118 نفر نیز به دلیل چک های برگشتی، 181 نفر به دلیل مهریه و 10 نفر نیز به دلیل عدم پرداخت نفقه وارد زندان شده اند.

مدیرعامل ستاد دیه نمایندگی استان کرمان افزود: در سال جاری 254 مددجوی جرائم غیرعمد وارد زندان های استان کرمان شده که 160 نفر از این افراد ورودی سه ماهه دوم امسال هستند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان نیز در این نشست گفت: زندان دارویی است که فقط مدت کوتاهی برای درمان مناسب است و طولانی شدن این زمان عوارضی را به دنبال دارد.

"رمضان امیری" افزود : در حوزه زندانبانی، زندان را جامعه محور کرده ایم که نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است و در حوزه ستاد دیه نیز باید جامعه را حساس کرد تا از ورود مددجویان جرائم غیرعمد به زندان ها جلوگیری شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار