رئیس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری همایش تبیینی حقوق بشر اسلامی و اروپایی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵ 28 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، یدالله موحد در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان که برگزار شد با اشاره به ضرورت پرداختن به مسئله حقوق بشر اسلامی در جامعه اظهار داشت: دادگستری استان کرمان در نظر دارد تا در آذر ماه امسال با حضور لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه همایش تبیینی و اطلاع‌رسانی در حوزه حقوق بشر اسلامی و حقوق بشر اروپایی در کرمان برگزار کند.

در این جلسه محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه هفدهمین نمایشگاه بزرگ سراسری کتاب در استان کرمان نوزدهم تا بیست و چهار آبان‌ماه در کرمان برگزار می‌شود اظهار داشت: همزمان با این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در محل نمایشگاه‌های سراسری استان برگزار می‌شود.

کامیاب مقدس رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان در این جلسه از برگزاری همایش ملی نظام فکری آیت‌الله خامنه‌ای در گستره فرهنگ در هفتم آذر ماه خبر داد و گفت: 22 آبان دومین پیش نشست فرهنگی این همایش با حضور یکی از اعضای بیت رهبری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار