معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قول مساعد در پرداخت‌ها برای مقاوم سازی در استان کرمان داد و گفت: در استان هیچ محدودیت برای ارایه تسهیلات بازسازی مناطق وجود ندارد و هر چقدر در استان عقد قرارداد شود و همچنین 4 میلیون تومان بنیاد مسکن کمک بلاعوض می‌کند.
کد خبر: ۶۷۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ 29 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "عزیزالله مهدیان" در شورای مدیریت بحران استان کرمان گفت: استان کرمان جزو استان‌های حادثه خیز است و این مهم باعث شده که استان کرمان بالای 65 درصد مقاوم سازی شود و این در حالی است که حدود 40 درصد کشور مقاوم سازی می‌باشد.

وی با اشاره مصوبات سال گذشته برای مقاوم سازی عنوان کرد: بخشنامه تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌ها ابلاغ شده و اختلافاتی بین بانک‌های عامل در خصوص تسهیلات مکمل پیش آمده است.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد: اگر در استان خانه‌هایی که در حال بازسازی هستند با 5 میلیون تومان خانه آنها کامل می‌شود از اعتبارات خود این تسهیلات را پرداخت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: قبل از زمان آغاز طرح بازسازی روستاها 200 واحد مسکونی روستایی بازسازی شده بود که اکنون با شروع این طرح 2 میلیون و 100 واحد بازسازی شده است.

مهدیان ادامه داد: 10 هزار واحد روستایی داریم که 3 هزار و 500 مورد آن به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تاکنون 826 واحد تسهیلات از بانک‌ها دریافت کرده اند که این مقدار کم است و تا زمانی که این سهمیه جذب نشود نمی‌توانیم تسهیلات جدید اختصاص دهیم.

وی اعلام کرد: در جنوب استان کرمان اگر بانک‌ها همکاری کنند از محل حساب 100 امام به ازای هر واحد 4 میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده‌های محروم کمک می‌کنیم. 

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در بازسازی مشکل نداریم و 80 تا 85 درصد تسهیلات ابلاغ شده که منتظریم خزانه آن را به ما پرداخت کند تا ما نیز آن را به استان پرداخت کنیم.

مهدیان قول مساعد در پرداخت‌ها برای مقاوم‌سازی در استان کرمان داد و گفت: در استان هیچ محدودیت برای ارائه تسهیلات بازسازی مناطق وجود ندارد هر چقدر در استان عقد قرارداد شود و همچنین 4 میلیون تومان بنیاد مسکن کمک بلاعوض می‌کند.

وی اظهار کرد: در شهرستان‌های کوهبنان و راور آنهایی که واحدهایشان نیمه تمام هستند از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تأمین اعتبار می‌شوند تا واحدها به اتمام رسد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار