مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن تفرقه بین عرب و عجم را بین مردم عراق و ایران در دستور کار خود قرار داده بود گفت: کارهای فرهنگی و تبلیغی گسترده‌ای برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در اربعین امسال انجام شد.
کد خبر: ۶۷۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ 05 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام حسین سازندگی طی نشست خبری ضمن اشاره به فرازی از زیارت عاشورا که دعا می‌کنیم زندگی و مرگ ما را مانند زندگی و مرگ پیامبر(ص) قرار بده اظهار داشت: با بررسی این فراز به این نتیجه می‌رسیم که سبک زندگی خود را باید همانند سبک زندگی پیامبر(ص) و آل او قرار دهیم و اگر این گونه شد به سعادت می‌رسیم.

وی با بیان اینکه زندگی پیامبر بر مبنای اخلاق بود و اصحاب رسانه نیز باید در این زمینه اسوه باشند گفت: مسئله فرهنگ دینی و اسلامی در پیاده‌روی اربعین بسیار اهمیت دارد.
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان افزود: در کمیته فرهنگی ستاد اربعین چهار کارگروه بانوان، تبلیغ، یاران معنوی اربعین و کارگروه فضای مجازی تشکیل شد و کار خود را در این راستا آغاز کرد.

وی با بیان اینکه کارگروه بانوان با جدیت کار خود را پیگیری کرد گفت: کتاب داستان مهدویت با زبان کودکانه و به زبان عربی چاپ و بین کودکان عراقی توزیع شد.

 



 

سازندگی با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی بهداشتی، شامل کمک‌های اولیه بهداشتی در این مراسم خاطرنشان کرد: گردان بانوان نانوای کرمان هم با بدرقه مسئولان انجام شد.

وی با بیان اینکه حدود 500 نفر زائرمبلغ از روحانیون و طلاب استان امسال به عراق اعزام شدند افزود: دشمن تفرقه بین عجم و عرب را بین مردم عراق و ایران در دستور کار خود قرار داده بود و تلاش‌های زیادی برای خنثی کردن این توطئه‌های دشمن شد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه سه موکب در بم، ماهان و سیرجان برای زائران عبوری دایر شده بود عنوان کرد: به همه این موکب‌ها سرکشی و روحانی پاکستانی در این موکب‌ها مستقر شد.
وی با بیان اینکه در این موکب‌ها از زائران پاکستانی اربعین استقبال و پذیرایی شد افزود: یک بروشور به زبان اردو، توسط اوقاف چاپ و بین زائران پاکستانی توزیع شد.

سازندگی با اشاره به هجمه وسیع دشمنان علیه پیاده‌روی اربعین گفت: خوشبتانه تمامی این تلاش‌ها ناموفق بود اما احتیاج به مبلغه یک نیاز واقعی در پیاده‌روی اربعین است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار