مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه تأییدیه منتخبان نظام مهندسی استان کرمان گرفته شده و به امضای مقام عالی وزارت راه و شهرسازی رسیده است گفت: استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت‌و‌سازها مورد توجه نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 07 November 2018

به گزارش تابناک از کرمان، محمدمهدی بلوردی در آیین اعطای احکام اعضای جدید نظام مهندسی ساختمان استان کرمان در دوره هشتم اظهار داشت: از 21 خرداد امسال دستور آغاز انتخابات نظام مهندسی استان‌ها داده شد و ما در استان کرمان بلافاصله آن را پیگیری کردیم.

وی با اشاره به اینکه 40 نفر مهندس عضو سازمان نظام مهندسی کرمان در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردند گفت: با بررسی انجام شده 36 نفر از این افراد احراز صلاحیت شدند.
مدیرکل راه‌وشهرسازی استان کرمان با بیان اینکه 58 نفر هم وظیفه برگزاری انتخابات نظام مهندسی را بر عهده داشتند افزود: روز جمعه 13 مهر انتخابات برگزار شد و خوشبختانه تأییدیه منتخبین گرفته شده و به امضای مقام عالی وزارت راه و شهرسازی رسیده است.
وی با اشاره به اینکه در این دوره افزایش 24 درصدی در افزایش آرای رای دهندگان داشتیم خاطرنشان کرد: دو هزار و 347 نفر از بیش از 12 هزار نفر عضوی که سازمان نظام دارد، در انتخابات رای دادند.

بلوردی با تبیین وظایف هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان در استان گفت: وظایف هیئت مدیره بر اساس قانون مشخص و نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی و عمرانی استان است چرا که ظرفیت‌های خوبی در استان داریم و معاون عمرانی استانداری و شهردار کرمان نیز عضو سازمان نظام مهندسی هستند.
وی با بیان اینکه باید به‌گونه‌ای برخورد کرد تا اعتماد مردم از جامعه مهندسین سلب نشود و در ارائه اطلاعات شفاف‌سازی کرد افزود: انسجام درونی در هیئت مدیره موضوع بااهمیتی است تا از حقوق مهندسین به‌خوبی دفاع کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه بعد از زلزله بم دیدگاه‌های مردم تغییر کرده و مردم به‌سمت مقاوم‌سازی خانه‌ها رفتند که یک نگاه بسیار مثبت است بیان کرد: از هیئت مدیره هفتم نظام مهندسی نیز تشکر می‌کنم و انتظار داریم که هیئت مدیره هشتم در راستای توسعه با انسجام بهتری حرکت کند.

وی اظهار داشت: امروز حرکت به‌سمت استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت و سازها یک نیاز جدی است که سازمان نظام مهندسی استان نباید از آن غافل شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار