فرمانده سپاه استان کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تحریم مجدد علیه ایران نتیجه‌ای برای استکبار در بر ندارد گفت: حضور ملت ایران در ۱۳ آبان تمامی توطئه‌های استکبار را دچار شکست می‌کند.
کد خبر: ۶۷۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 07 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه ملت ایران در طول تاریخ چهل ساله انقلاب و حتی قبل از آن تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و در راس آن آمریکا را در خاطر داشته و فراموش نکرده‌اند اظهار داشت: بزرگ‌ترین جلوه‌های استکبارستیزی ملت ایران و نمودهای آن را می‌توان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 در از بین بردن توطئه استکبار در کوتای نوژه و در دوران هشت ساله دفاع مقدس می‌توان اشاره کرد.

وی به ترور شخصیت‌ها و ترور دانشمندان هسته‌ای ما از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: ایستادگی و حرکت‌هایی که جوانان و رزمندگان ما در جبهه مقاومت داشتند، دفاعی که ملت و نظام ما از همه ملت‌های آزادی‌بخش و مسلمان دنیا دارند و حضور پر شور ملت ما در راهپیمایی‌های باشکوه 13 آبان، روز قدس و 22 بهمن از دیگر مصادیق بارز و ویژگی‌های استکبارستیزی ملت ما است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حضور ملت ایران را در صحنه دفاع و پشتیبانی از نظام و در راهپیمایی سیزده آبان را موجب وحدت و انسجام اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: حضور ملت ایران در 13 آبان، تمامی توطئه‌های استکبار را در زمینه فشار اقتصادی، تورم و غیره را دچار شکست می‌کند.
وی با بیان اینکه در زمینه تحریم‌ها آمریکایی و غربی تاکنون هر کاری که از دستش بر می‌آمده انجام داده است چیز جدیدی نمانده که انجام دهند تصریح کرد: تحریم مجدد علیه ایران نتیجه‌ای برای استکبار در بر ندارد چرا که هر اقدام جدیدی را انجام بدهند به نوعی در گذشته تاکنون از سوی آنها انجام شده است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه آمریکایی و ایادی آن به شدت در منطقه غرب آسیا دچار شکست، بحران سیاسی و تزلزل شده‌اند بیان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها همه در جهت اعمال فشار به ملت‌های مسلمان بود که در این زمینه هم دچار شکست شده‌اند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار