مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان گفت: همایش علمی آیت‌الله سبحانی برای چهارمین سال متوالی در کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ 08 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، مرحمت محمدی در نشست هم‌اندیشی برگزاری همایش علمی آیت‌الله سبحانی در کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد اظهار‌ داشت: از اسفند‌ماه سال گذشته کار برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش آیت‌الله سبحانی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته استقبال بسیار خوبی از این همایش در کرمان شده و امروز الگویی در سطح کشور شده است گفت: زمان برگزاری همایش امسال دوشنبه 21 آبان‌ماه در تالار برق کرمان است.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان با بیان اینکه نفرات برتر بخش ارائه مقالات، در سال‌های گذشته مقاله خود را ارائه می‌کردند که امسال نیز این کار انجام می‌شود افزود: بیش از 15 مقاله علمی از سراسر کشور به همایش ارسال شده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی مدیر حوزه علمیه استان کرمان نیز با اشاره به اینکه امسال چهارمین دوره برگزاری همایش آیت‌الله سبحانی در کرمان برگزار می‌شود گفت: این همایش یک کار پژوهشی بوده که در سال‌های گذشته آثار خوبی هم داشته است.
مدیر حوزه علمیه استان کرمان از حضور مهمانان کشوری در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور مهمانان کشوری در همایش بسیار موثر است و باعث انتقال تجربیات و طرح مباحث می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: بزرگداشت افراد شاخص و به‌نام نه تنها وظیفه ملی بلکه وظیفه شرعی است تا بتوانیم سیره و زندگی این بزرگان را به مردم و به‌ویژه نسل جوانان معرفی کنیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بزرگداشت علمای دین در مرکز استان کرمان و با محوریت حوزه جای تقدیر دارد گفت: این نوع مراسم خیرات و برکات فراوانی دارد و برای طلبه‌های استان الگوسازی می‌شود.
وی حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی در استان را بسیار اثرگذار دانست و افزود: برگزاری این نوع همایش‌ها در راستای توسعه فرهنگ دینی و اسلامی در استان است اما در همایش‌ها باید از هدررفت منابع جلوگیری شود و صرفه‌جویی را مدنظر داشته باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: در بعضی همایش‌‌ها به تمام مدعوین هدایایی داده می‌شود که ضروری نیست و قابل استفاده هم برای بعضی‌ها نیست که باید از این هزینه‌ها جلوگیری و بر محتوای همایش بیافزاییم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار