مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به وجود ۸۵ هزار مستاجر متصرفی و غیرمتصرفی اوقاف در استان کرمان اشاره کرد و گفت: حجم بالای موقوفات در استان کرمان با سیستم اداری تناسب ندارد و این مسئله باعث شده در جاهایی به موقوفات آسیب وارد شد.
کد خبر: ۶۷۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 08 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی در دیدار جمعی از کارکنان اداره کل اوقاف استان کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت آغاز دهه وقف اظهار داشت: اوقاف از نهادهای زیرمجموعه نهاد رهبری است و خودمان را زیر بیرق نماینده ولی‌فقیه در استان می‌دانیم.

وی در ادامه گفت: خدمات و برکات وقف باید در برای مردم تبیین شود تا مردم از این نعمت الهی مطلع باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه حجم موقوفات استان کرمان بالاست عنوان کرد: حجم بالای موقوفات در استان کرمان با سیستم اداری تناسب ندارد و این مسئله باعث شده در جاهایی به موقوفات آسیب وارد شد.

وی به وجود 85 هزار مستاجر متصرفی و غیرمتصرفی اوقاف در استان کرمان اشاره کرد و گفت: اداره این تعداد مستاجر با تعداد نیروی کم اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان کرمان عملا امکان‌پذیر نیست.
تدینی با بیان اینکه استان کرمان با بیان اینکه استان گسترده‌ای است افزود: با توجه به گستردگی استان و حجم بالای کار تقاضا داریم در بحث تأمین نیروی انسانی به ما کمک شود تا بتوانیم نیروی جدید در این مجموعه به‌‌کارگیری کنیم.

وی بیان کرد: خدماتی که از دولت گرفته می‌شود با توجه به حجم خدماتی که اوقاف و امور خیریه به جامعه می‌دهد بسیار کم است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار