سرپرست آموزش و پرورش عشایری کشور:
سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایری کشور با بیان اینکه اگر اساسنامه مدارس عشایری را به‌صورت عملی اجرا کنند گام موثری در این حوزه برداشته می‌شود گفت: از سال ۹۳ تاکنون اساسنامه آموزش و پرورش عشایری اجرایی نشده است.
کد خبر: ۶۷۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۳ 09 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، محمد رضا سیفی در نشست با مدیران مدارس عشایری استان کرمان اظهار داشت: این سفر به دعوت کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی برای بازدید از مدارس عشایری جنوب کرمان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه استان کرمان از لحاظ توسعه مدارس عشایری رتبه برتر کشور را دارد گفت: کیفیت علمی و آموزشی مدارس عشایری کرمان مطلوب است.

سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایری کشور با اشاره به اینکه در بازدید از مدارس عشایری جنوب کرمان بسیاری از مشکلات زیرساختی است عنوان کرد: امیدوارم با تعاملی که با مجلس با وزارت آموزش و پرورش داریم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه از سال 93 تاکنون اساسنامه آموزش و پرورش عشایری اجرایی نشده است افزود: لازم است تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کمک آموزش و پرورش بتوانند اساسنامه مدارس عشایری را به‌صورت عملی اجرا کنند تا گام موثری در این حوزه برداشته شود.

سیفی با بیان اینکه استان کرمان با 38 مدرسه شبانه روزی عشایری، بیشترین تعداد مدارس شبانه روزی عشایری کشور را به خود اختصاص داده است گفت: عمده‌ترین مشکل مدارس عشایری، آمار بالای مدارس شبانه‌روزی عشایری در کشور و سرانه بالای این مدارس است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت نامناسب خوابگاه‌های دانش‌آموزی در کشور مشکل‌ساز است بیان کرد: اگر امکانات فراهم شود بنا داریم در قسمت خوابگاه‌های شبانه‌روزی کمک زیادی شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار