کد خبر: ۶۸۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 15 November 2018

بالاخره پس از طى دوره‌اى طولانى رئيس‌جمهور و به تبع آن دولت در مورد استان‌كرمان به جمع‌بندى رسيده و با انتصاب دكتر محمدجواد فدايى به سمت استاندار كرمان موافقت شد.

محمدجواد ،27 ساله بود كه رسماً به جمع سر تا پا، سياسى ما در استاندارى پيوست و همزمان با تدريس در دانشگاه در رشته مرتبط با تحصيلش عمران
به خدمت مشغول رعايت همه اصول و موازين شرعى تا حد احتياط از ويژگي‌هاى بارز وى بود.

همچنان كه سياسى نبودن و عدم علاقه به ورود به اين صحنه پر خطروگناه آلود و عاقبت بر باد ده از خصوصيات ديگر وى علاقه و ارادت صادقانه و عاشقانه‌اش به سيدحسين مرعشى آنچنان برجسته است كه توان نه گفتن به كمتر نظر و تصميم ايشان را دارد تا حدى كه بسيارى به شوخى و جدى «مرجع تقليد سياسى» وى را آقا سيد حسين مرعشى مى دانند!!!

همان ويژگى مورد علاقه سخنگوى كارگزاران كه حلقه دوستان و همه كانديداهايش را براى هر پست احتمالى به كمتر از انگشتان يک دست كاهش داده است.

دكتر فدايى اما همان كسى است كه وقتى به دلائل شخصى و خانوادگى و مشكلاتى كه بر سر راهش بوجود آمد و احساس كرد نمى‌تواند تمام و كمال در مسئوليتش ايفاى نقش كند عليرغم اصرار و در خواست همه دوستان دانشگاهيش استعفاء و رياست دانشگاه را رها كرد اما همين انسان مومن با در خواست و اصرار آقاى مرعشى و با پيش بينى استعفاى رزم حسينى و ... به معاونت استاندارى برگشت و خسته‌تر از هميشه به خدمت پرداخت تا امروز جانشين رزم حسينى شود.

اينک دوست قديمى ما كه حتى براى نماز و من باب احتياط هنوز هم پس از سال‌ها زندگى و تحصيل در كانادا و غرب شلوار اول را در مى‌آورد و با زير شلوارى مخصوص نماز مى‌خواند تا مبادا لكه‌اى از پلشتى آلوده‌اش كرده باشد و نمازش باطل، سكان استاندارى كرمان را به دست گرفته است.

با همه وجود براى موفقيت و عاقبت بخيرى دكتر فدايى دعا مى‌كنم و اميدوارم وى با همان وسواس و در امتحان آخر اجازه ندهد در صحنه سياسى هم آلودگى‌هاى اجتناب ناپذير، آخرتش را به باد دهد و در عمل
نشان دهد، آخرت و عاقبت خود را به دنياى فانى سياستمداران حرفه‌اى نمى‌فروشد.
انتهای پیام/مظفر اسكندرى‌زاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار