این بانو به اتفاق خانواده توانسته چهار هزار هكتار زمين را به زير كشت محصولات متعدد كشاورزى تبديل نمايد و كشور را تا حدودى از واردات اين محصولات بى نياز سازد.
کد خبر: ۶۸۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 24 November 2018

 به گزارش تابناک مازندران، حکم انتصاب عضو فعال كارگروه تخصصى هوشمند سازى كاربردى نوين داروهاى گياهى و شيميايی كشور در استان گلستان شهرستان گنبد كاووس و حومه ، توسط ریاست کارگروه تخصصى هوشمندسازى نوين گياهان دارويی و شيمايی کشور ، پرفسور دکتر پرويز نورى سايها، به كار آفرين نمونه شهرستان گنبد كاووس ، خانم نسيم رمضانزاده نمينى اهدا شد و به عضويت فعال در اين كارگروه تخصصى منصوب گردید.

براساس این گزارش، این بانو به اتفاق خانواده توانسته چهار هزار هكتار زمين را به زير كشت محصولات متعدد كشاورزى تبديل نمايد و كشور را تا حدودى از واردات اين محصولات بى نياز سازد.

در اين راستا اين خانواده تلاشگر توانسته نزديک به دويست نفر را مشغول به اشتغال کند.

در این حکم آمده است:

سرکار خانم نسیم رمانزاده نمینی

نظر به مراتب تعهد ، تخصص و تجربه جنابعالی به منظور ساماندهی مرکز تحقیقات سامانه های هوشمندسازی کاربردی ، به موجب این حکم جنابعالی به سمت عضو فعال در کارگروه تخصصی هوشمندسازی نوین داروهای گیاهی و شیمیایی در استان گلستان ، شهرستان گنبد کاووسو حومه منصوب می شوید.

انتظار است در چارچوب شرح وظایف محوله و اهداف گروه در راستای تحقق برنامه توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی کشور منشأ اقدامات مؤثر واقع گردیده بدون شک تعامل متخصصین محترم با وزارتخانه ها و سازمان های اجرائی ذیربط و همچنین مراکز پژوهشی ، علمی و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و مراکز تخصصی حرفه ایی میتواند در راستای این هم افزایی مؤثر باشد. لازم به ذکر است هرگونه مکاتبه با هماهنگی دبیر کارگروه معتبر خواهد بود.

 

پرفسور پرویز نوری سایها ریاست تخصصی هوافضا و متخصص نوین داروهای شیمیایی کشور و بین الملل

خبر:
سلمان مهدوی مسئول روابط عمومی خبرگزاری کشوری و بین المللی کارگروه تخصصی هوشمندسازی نوین داروهای گیاهی، شیمیایی، هوا و فضا، صنعت، علوم انسانی

تلاش منحصر بفرد بانوی نیکوکار در راستای اقتصاد مقاومتی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار