فرماندار شهرستان خنج با تسلیت درگذشت امام جمعه شیعیان این شهرستان از برگزاری مراسم تشییع حجت‌الاسلام رضا صفائی در روز یکشنبه ۱۱ آذر خبرداد.
کد خبر: ۶۸۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 01 December 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:مختار عباسی اظهار داشت: مراسم تشییع حجت‌الاسلام رضا صفائی ساعت 9 صبح 11 آذر از مسجد اهل بیت‌(ع) به سمت گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود و پس از آن پیکر امام جمعه خنج برای خاکسپاری به زادگاهش روستای سیمکان در شهرستان بوانات منتقل می‌شود.

عباسی تصریح کرد: امام جمعه فقید خنج از تیرماه 93 به عنوان نخستین امام جمعه شیعیان در شهر خنج فعالیت خود را آغاز کرده بود و در طول این مدت نیز تاثیر بسزایی در عمران و آبادانی این شهر داشت.

فرماندار شهرستان خنج یکی از خصوصیات بارز مرحوم حجت‌الاسلام صفائی را مردم‌داری و ایجاد وحدت بین شیعه و اهل سنت در این شهرستان عنوان کرد و افزود: درگذشت این عالم بزرگوار، سبب ناراحتی مردم اهل سنت و شیعه این شهر شد و در پی این مصیبت نیز امام جمعه اهل سنت و اقشار مختلف مردم نیز پیام تسلیت صادر کردند.

حجت‌الاسلام رضا صفائی متولد اسفند 1357 در سیمکان شهرستان بوانات بود که پس از تحمل یک دوره بیماری ساخت،  در سن 40 سالگی در بیمارستان‌ نمازی شیراز دعوت حق را لبیک گفت.

 

برچسب ها: امام جمعه ، خنج ، تشییع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار