دکتر پورابراهیمی در گفت و گوی اختصاصی با تابناک مطرح کرد:
اجتناب از ورود به حاشیه‌های سیاسی و رفتن به سمت گروه‌ها و مجموعه‌ها حتماً یک مطالبه جدی از استاندار جدید خواهد بود و طبیعتاً چون دغدغه مردم دغدغه مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی است بنابراین هیچ کاری واجب‌تر از توسعه استان بر محور اقتصاد و حل مشکلات اقتصادی نیست .
کد خبر: ۶۸۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 04 December 2018

به گزارش تابناک کرمان، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار تابناک در ارتباط با اولویتهای استاندار جدید کرمان گفت: من فکر می‌کنم که اولویت اصلی همه استانداران به ویژه استاندار جدید کرمان باید حل مشکلات اقتصادی مردم باشد و طبیعتاً مسیر حرکت برای حل مشکلات اقتصادی و حل مشکلات معیشتی و موضوعاتی که در این حوزه مد نظر هست مطالبه اول مردم محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: این سیاست در شرایط کلان اقتصادی کشور می‌تواند در کسب موفقیت‌های استان مؤثر باشد، توسعه زیرساخت‌هایی که در حوزه فعالیت‌های اقتصادی توسط بنگاه‌ها مدنظر بوده و بخش‌هایی که در سنوات گذشته انجام شده شامل استمرار فعالیت‌های اقتصادی به نظر من یکی از مطالبات جدی مردم خواهد بود.

دکتر پور ابراهیمی توضیح داد: یعنی اینکه ما در کشور با توجه به ظرفیت هایی که در استان داریم و با توجه به فعالیت‌های خوبی که در سنوات گذشته انجام شده و در سال‌ها و ماه‌های اخیر انجام شده بتوانیم مسیر حرکت را برای رسیدن به جایگاه برتر در کشور کما فی سابق دارا باشیم.

استاندار کرمان از ورود به حاشیه های سیاسی اجتناب کند

نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس افزود: من فکر می‌کنم که این ظرفیت قطعاً می تواند به استان کمک کند همچنین اجتناب از ورود به حاشیه‌های سیاسی و رفتن به سمت گروه‌ها و مجموعه‌ها حتماً یک مطالبه جدی از استاندار جدید خواهد بود و طبیعتاً چون دغدغه مردم دغدغه مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی است بنابراین هیچ کاری واجب‌تر از توسعه استان بر محور اقتصاد و حل مشکلات اقتصادی نیست.

معین های اقتصادی همچنان در دستور کار باشد

وی در پاسخ به سوال: فعالیت معین‌های اقتصادی حرکت خوبی در استان بود آیا معین‌های اقتصادی برای حرکت به سمت توسعه باز هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد؟
دکتر پورابراهیمی بیان کرد: طبیعتاً چون ظرفیت خوبی بابت فعالیت معین های اقتصادی فراهم شده است اقدامات خوبی هم صورت گرفته ما باید به این حرکت ها ادامه دهیم لذا عرض بنده این است که استفاده از ظرفیت های اقتصاد مقاومتی که یکی از محورهای این سیاست ها همین بحث فعالیت معین های اقتصادی است باید به عنوان یکی از سیاست‌های مهم استاندار جدید کرمان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انتظار بر این است که این اقدام ادامه یابد، خوشبختانه در کرمان زمینه برای انجام این اقدامات فراهم شده است بنابراین با همراهی نمایندگان ، مسئولین و شرکت‌ها امیدواریم استاندار این مسیر مهم را که در طول سال های اخیر رقم خورده است بتواند با قوت ادامه دهد.

زمان و فرصت با تأخیر در معرفی استاندار از دست رفت

همچنین در پاسخ به سؤال: اگر قرار بود آقای دکتر فدایی استاندار شود پس چرا نزدیک به شش ماه استان را معطل کردند؟
پورابراهیمی گفت: این سوال را قبل از شما یک خبرنگار دیگر هم از من پرسید من گفتم این را باید از دولت بپرسید ما هم همین گلایه را داریم چرا که زمان و فرصت برای استان یک روز هم یک روز است حال آنکه نزدیک به شش ماه استان بدون استاندار بوده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار