کد خبر: ۶۸۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 10 December 2018

چرا مافياى قدرت ، ثروت و فساد شهداى زنده انقلاب را هدف گرفته است!!؟

وقتى آقای عليرضا رزم حسينى قائم مقام 21 ساله فرمانده لشكر ثارا... در دفاع مقدس ، جانباز شيميايى داراى نشان درجه يك فتح ، دانشجوى نخبه و فارغ التحصيل اقتصاد و بازرگانى دانشگاه شهيد باهنر و استاندار سابق كرمان كانديداى دو وزارت مهم اقتصادى كشور از سوى رئيس جمهور و سه استاندارى مهم و حساس از سوى وزير كشور شد و اين در حالى بود كه در پيچيده ترين و وسيع ترين عمليات تخريب و ترور شخصيت به رگبار تهمت و افترا بسته شده بود.

در ابتدا براى خودش هم اين سوال اساسى وجود داشت كه چرا ؟ من كه استاندارى را واگذار كردم و رفتم
من جاى چه كسى را تنگ كرده بودم !؟
من چه جرمى جز خدمت به مردم ديارم كرده ام؟
من...
پاسخ را همكار خبرنگار معتدل و آرام و شجاعم با زدن تيتر اول در روزنامه شان كرمان امروز داد؛ گناه شما اين بود كه راه دزدى دزدان را بستيد؛و من هم به عنوان خبرنگار وذخطاب به آقای رزم حسينى می‌گويم؛گناه شما ندادن پنج هزار هكتار زمين ديگر به بزرگترين زمين دار كشور بود تا مجموع زمين هاى تحت كنترلش در پهناورترين استان كشور به پانزده هزار هكتار نرسد؛ بقيه اش بماند امّا چرا مافياى قدرت و ثروت و فساد وقتى كه رفتى تازه عمليات اصلى تخريب و ترور و تهمت را شروع كردند ؟

به نظر من آنان يا جايى شنيده بودند!!! يا حدس زده بودند كه تو احتمالاً براى دو وزارت خانه مهم و كليدى و طلايى از سوى رئيس جمهور در نظر گرفته شده‌اى !!! و لابد حدس زده بودند كه تو براى سه استاندارى مهم كشور و يا كانديداتورى مجلس و يا...
خلاصه مى‌دانستند تو هرجا كه باشى حتى آن سر دنيا مدافع انقلاب و خون شهيدانى و در روز واقعه مدافع ايران و وطن هدف زدن نيروهاى اصيل انقلاب است.

شير مردانى كه نه مى‌شود خريدشان و نه مى‌شود تهديدشان كرد و نه ...
پس بايد ترورشان كرد ، بى آبرويشان كرد و اقلا ناميد و خسته اشان كرد تا جا براى آدم‌هاشان ، بازنشستگانى كه حتى به زور قانون هم نمى‌شود از صندلى و ميزهاى طلايى جدايشان كرد تنگ نشود، هدف زدن سرداران سپيده است حتى به دست سرداران قلابى و بريده و دزد هدف ياران خراسانى آقاست....

 

عباس دلاور
منبع: ذوالفقار كرمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار