سردار ابوحمزه در مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان کرمان عنوان کرد:
فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد : شرایط کنونی به‌گونه است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است. کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را برای مردم تبیین کنیم
کد خبر: ۶۹۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 20 December 2018

به گزارش تابناک کرمان، مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و سرهنگ احمد شمسی رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان برگزار شد .

در این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: یکی از راه‌های جلوگیری از فساد افزایش سطح آگاهی مردم و تقویت روحیه مطالبه‌گری است باید با شفایت و بدون رودربایسی حرف زد.

دشمن به دنبال پمپاژ یاس و نا امیدی در جامعه است

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان گفت: سعی مان این است که به همه خدمات ارائه دهیم ، اگر در کشور مشکی پیش آید سپاه و بسیج وارد می شود حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه است.

ابوحمزه با بیان اینکه در بسیاری از دستگاه‌ها هر کاری را که می‌خواهند انجام بدهند اول بودجه آن را تصویب و تامین می‌شود تصریح کرد: درسپاه و  بسیج این گونه نیست و سپاه و بسیج نسبت به اسلام، انقلاب و مردم خود را متعهد می‌دانند.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان افزود: در حال حاضر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) 210 میلیارد تومان از شهرداری کرمان طبلکار است و  این مسئله باعث شده که پروژه‌های شهری کرمان به کندی پیش رود بودجه شهرداری و شورای شهر ربطی به سپاه ندارد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در چهارم تا نهم اسفندماه در کرمان  گفت: کارهای مقدماتی برگزاری کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان از سال قبل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه باید برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمان از راهبردهای مقام معظم رهبری استفاده شده است و بعد از برگزاری کنگره، برنامه‌ها تا پنج سال آینده همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: در راستای برگزاری کنگره آثار و خاطرات پدران و مادران شهدای استان در حال جمع‌آوری است.

وی خاطر نشان کرد: شرایط کنونی به‌گونه است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است. کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را  برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار