نگاهی به سینمای نسل جوان افغانستان؛
به دنبال ایجاد روابط نزدیک بین سینمای افغانستان و امارات و کشورهای همسایه من جمله ایران هستیم و مردم را بعد وصول نتیجه در جریان گفتگوها قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۷۰۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷ 13 January 2019

به گزارش تابناک کرمان، فریاد درد نام فیلم صامت و میوزیکالی است، که به با تلاش آقای قاضی زاده به عنوان اولین فیلم مشترک افغانستان و امارات متحده عرب در ابوظبی تولید شده است.

این فیلم توسط محمد زین نوشته و کارگردانی شده که قاضی زاده دراین فیلم نقش اصلی را بازی کرده و امیره خیاط، ولیدمحمد، راشدمحمد، لیتون احمد، ماجدهمیمی و عبدالعزیز چهره‌های عرب تباری هستند که دراین فیلم نقش بازی می‌کنند.

نذیر قاضی‌زاده که بانی این رابطه سینمایی بین افغانستان وامارات متحده عرب بود، طی مصاحبه‌ای اعلام داشت: به دنبال گسترش روابط سینمایی افغانستان با کشورهای عربی و همسایه هستیم که همواره با مسئولین ادارات سینمایی امارات متحده روی تولیدات مشترک وایجاد روابط نزدیک بین سینمای افغانستان و امارات و کشورهای همسایه من جمله ایران گفتگو کردیم که نتیجه این رایزنی‌ها را به مردم افغانستان اعلام خواهیم کرد.

همچنین شایان ذکر است، این هنرپیشه وکارگردان نامی و جوان درفیلم‌های زیادی نقش بازی کرده من جمله فیلم چانس که نقش دوم را داشته و از اثری که کارگردانی آنرا به عهده داشته می‌توان فیلم آسیابان و فرزند راستین وطن را نام برد.

نذیر قاضی زاده دردش را بی صدا فریاد کرد!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار