بخشش هفتصد و پنجاه میلیون تومان پول گل گهر به دنیای اقتصاد فقط برای یک سخنرانی؛
البته این جور پول پاشیهای تقی‌زاده احساس می‌شود برای بقا و صرفاً به روزنامه دنیای اقتصاد خلاصه نمیشود و وی در چند ماه گذشته انواع انتصاب‌های بی‌ربط و عجیب و غریب را در کارنامه دارد که در آینده مفصلا به آن خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۷۰۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 23 January 2019

به گزارش تابناک کرمان،  پس از تغییر در وزارت صمت و آغاز جا به جایی ها، گمانه زنی در مورد رفتن ناصر تقی زاده مدیرعامل گل گهر از این شرکت آغاز شد. وی از جمله مدیرانی است که پس از سالها مدیریت بر این بنگاه اقتصادی عظیم به این سادگی ها حاضر نیست از مدیریت دل بکند و از دفتر سلطنتی خود در تهرآن و سیرجان دست بکشد به پول پاشی به روزنامه‌ها و اشخاص مختلف روی آورده است وی در یک قرارداد عجیب که در زیر ملاحظه می‌کنید و به ترکمنچای مطبوعاتی شباهت دارد مبلغ هفتصد پنجاه میلیون تومان برای یک همایش دو روزه به روزنامه دنیای اقتصاد پرداخته است ؟! 

این در حالی است که عدد این قرارداد یکهو به رقم عجیب هفتصد و پنجاه میلیون رسیده است اینکه دنیای اقتصاد با این پولها چه می‌کند و آیا از همه اسپانسرها همین مبلغ را گرفته است خود بحث جداگانه‌ای است.

اما آنجایی این قضیه بودار می‌شود که مثلاً برای همایشها و نمایشگاه‌های بومی یک سی‌ام این مبلغ هم پرداخت نمی‌شود و بسیاری از مسئولیت‌های اجتماعی در سیرجان و کرمان بر زمین مانده است.

 

زمینها و سالنهای ورزشی و همچنین مدارسی در این منطقه وجود دارد که یک‌چهارم این مبلغ بهسازی می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند.

این سوال مطرح است که ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت گل گهر و همچنین محمود زیدآبادی معاون مالی و اقتصادی این مجتمع صنعتی و معدنی چگونه قراردادی به مبلغ 750 میلیون بابت دو روز همایش از طرف این شرکت امضاء کرده‌اند در حالی که معادن کشور انفال هستند و ثروت به دست آمده از این معادن مربوط به مردم است؛ آنهم در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و تحریم به سر می‌برد.

البته پول پاشی تقی‌زاده برای بقاء صرفاً به روزنامه دنیای اقتصاد خلاصه نمی‌شود. و تقی‌زاده در چند ماه گذشته انواع انتصاب‌های بی ربط و عجیب و غریب را در کارنامه خود دارد که در آینده مفصلا به آن خواهیم پرداخت.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار