سامانه جامع فروش بلیط قاصدک 24 یکی از وبسایت های معتبری است که می‌توانید از آن برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بهره بگیرید
کد خبر: ۷۰۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 24 January 2019

به گزارش تابناک کرمان، خرید بلیط ارزان هواپیما لم خاص خود را دارد. اگر قرار باشد همچون گذشته یک آژانس مسافرتی را برای خرید بلیط انتخاب نمایید و مقدمات سفر خود را حضوری مهیا سازید، احتمال اینکه بتوانید یک بلیط ارزان هواپیما بخرید کمتر است. برای یک خرید مقرون به صرفه می‌بایست از روشهای نوین استفاده نمایید. امروزه وبسایت های بسیاری وجود دارند که کلیه خدمات سفر و گردشگری را به صورت آنلاین ارائه می‌کنند. خرید از این قبیل سایت‌ها به شما امکان می‌دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن تعداد زیادی بلیط هواپیما را از نظر قیمت و امکانات پروازی با هم مقایسه نموده و بدون نگرانی در خصوص اینکه انتخابی محدود به سلیقه احتمالی اپراتور فروش داشته باشید، بلیطی متناسب با بودجه سفر خود خریداری نمایید.

بهترین روش ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از قاصدک 24

سامانه جامع فروش بلیط قاصدک 24 یکی از وبسایت های معتبری است که می‌توانید از آن برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بهره بگیرید. این سایت کاربری بسیار ساده‌ای دارد و در کوتاهترین زمان ممکن تمام بلیط‌های هواپیما موجود در مسیر انتخابی شما را تجمیع می‌نماید. از این رو می‌توانید بلیط هواپیما سیستمی یا چارتر خود را چه در پروازهای داخلی و چه در پروازهای خارجی از آن خریداری نمایید. با تمام اینها خدمات قاصدک 24 به فروش بلیط هواپیما خلاصه نمی‌شود؛ این مجموعه برای تسهیل دسترسی کاربران خود به انواع وسیله نقلیه امکان خرید بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی و حتی رزرو هتل را نیز فراهم ساخته است. از این رو خرید از آن می‌تواند به منزله نخستین گام در رزرو بلیط های ارزان باشد.

بلیط چارتر و لحظه آخری هواپیما

بلیط چارتر یا لحظه آخری اغلب با نام بلیط ارزان هواپیما شناخته می‌شود. این نام گذاری به این دلیل است که که فروش بیشتر بلیط چارتر در آخرین ساعات باقی مانده به پرواز برای چارترکننده آن همان اندازه سودآور است که برای مسافر اینگونه است. از این رو هر دو سوی این ماجرا تمایل به انجام این معامله برد - برد دارند. با این حال بد نیست بدانید که بلیط چارتر در پیک سفر ممکن است با قیمتی حتی بیشتر از بلیط های سیستمی به فروش برسد. از این رو بهتر است جستجوی خود را به بلیط های چارتر محدود نکنید و تا جای ممکن تمامی بلیط های هواپیما موجود در مسیر انتخابی خود را بررسی و با آگاهی کامل خرید نمایید.

در تعطیلات سفر نکنید!

قیمت گذاری بلیط هواپیما در ایام خاص نظیر تعطیلات نوروز بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. از این رو ممکن است بلیط های هواپیما در تعطیلات با قیمت بالاتری نسبت با سایر روزهای سال به فروش برسند. به همین جهت بهتر است در انتخاب زمان سفر خود انعطاف پذیر باشید. اگر بتوانید زمانی به غیر از تعطیلات را برای مسافرت برگزینید به طور حتم بلیط ارزانتری نصیبتان خواهد شد. جالب است بدانید این موضوع حتی در روزهای پایانی هفته نیز صادق است و دوشنبه و سه شنبه نسبت به پنجشنبه زمان مناسبتری برای خرید بلیط ارزان هواپیما هستند.

از فیلترها بهره بگیرید

برای خرید بلیط ارزان هواپیما از وبسایت قاصدک 24، متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا می‌توانید از فیلترهای تعبیه شده در سامانه بهره بگیرید. برای این منظور تنها کافیست بعد از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود فهرست نتایج را با امکانات در نظر گرفته شده در سایت محدود سازید و در زمان کوتاهتری به بلیط هواپیما دلخواه خود دست یابید. شما می‌توانید این لیست را بر اساس شرکت های هواپیمایی، زمان پرواز، نوع بلیط و بازه نرخی به صورت صعودی یا نزولی فیلتر نمایید و بلیط هواپیما ارزان خود را در کوتاهترین زمان ممکن رزرو و خریداری نمایید. در پایان یادآور می‌شویم نسخه پی دی اف بلیط انتخاب شده پس از تکمیل پروسه خرید در درگاه بانکی به ایمیل ثبت شده شما در سامانه ارسال می‌شود، از این رو خواهشمندیم به هنگام درج اطلاعات تماس خود در سیستم، نهایت دقت لازم را به کار گیرید.
انتهای پیام/*

برچسب ها: قاصدک 24 ، بلیط ، هواپیمای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار