در مراسم رونمایی تولیدات کمیته فرهنگی کنگره 6500 شهید استان کرمان مطرح شد؛
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز مدیران ما به روحیه ابتکار و خلاقیت نیاز دارند و با این روحیه است که می‌توان از بحران‌ها عبور کرد تصریح کرد: دلبستگی و وابستگی به فرهنگ غرب یکی از چالش‌های امروز جامعه است.
کد خبر: ۷۰۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 30 January 2019

با روحیه ابتکار و خلاقیت مدیران می توان از بحران ها عبور کردبه گزارش تابناک کرمان به نقل از راه آرمان : صبح امروز مراسم رونمایی از برنامه ها و تولیدات کمیته فرهنگی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در سالن قرآن و حدیث بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهر کرمان با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، محمد رضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، محمد رضا علیزاده مدیر کل اداراه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و حسین زاده مدیر کل کتابخانه های استان کرمان و تنی چند از مسئولین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

علیزاده: ترویج سبک زندگی شهدا در قالب تولیدات هنری از سیاست های کنگره است

محمد رضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که برنامه های اجرایی کنگره ۶۵۰۰شهید استان کرمان از سال گذشته شروع شده است ؛اظهار داشت: کمیته فرهنگی و هنری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان از اولین روزها جلسات خود را به طور مستمر شروع کرده است و در حال ادامه برنامه هاست.

وی گفت: این کمیته در ۱۳ موضوع فعالیت دارد که امروز شاهد رونمایی بخشی از آن ها در قالب ۱۵۰ برنامه هستیم .

علیزاده خاطر نشان کرد: برنامه‌های این کمیته از آبان ماه امسال با شب های شعر خاطره در سطح استان آغاز شد و در ادامه تا برگزاری کنگره اوج برنامه ها را با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم و نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان توضیح داد: برنامه های دیگری از جمله برنامه نقد کتاب مقدس، نمایشگاه آثار تجسمی دفاع مقدس، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی دفاع مقدس با عنوان “آسمانی ها” که تا کنون ۲۰ هزار نفر در آن ثبت نام کرده‌اند .

وی ادامه داد: برگزاری هفته فیلم دفاع مقدس، تئاتر خیابانی، تولید انیمیشن، تولید آلبوم و سرود، تولید ۴۰ مستند کوتاه در قالب ایثار و شهادت از دیگر برنامه هاست.

علیزاده بیان کرد: یکی از سیاست‌های کنگره ترویج سبک زندگی شهدا در قالب تولیدات هنری در قالب‌های مختلف بوده است که مشارکت هنرمندان در این عرصه زیاد است.

وی ابراز داشت: برخی از این تولیدات جنبه تولیدی و برخی دیگر جنبه ترویجی و تبلیغی داشته است و تأثیر این تولیدات بر جامعه و جوانان ما بی بدیل خواهد بود.

در ادامه مراسم از خانواده نخستین شهید مدافع حرم محمد جمالی و خانواده شهید محمد رضا کاظمی زاده و مادر شهید بادپروا تقدیر شد .

سردار ابوحمزه: امروزه هنرمندان باید از روحیه خلاقیت برخوردار باشند

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این که شهدای ما استاد و معلم هایی همچون حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری داشته اند ؛اظهار داشت: یکی از ویژگی مهم شهدای عزیز کشور ما ابتکار، خلاقیت و نوآوری است و این ویژگی ابتکار از همه ویژگی ها و برجستگی ها مهمتر است.

وی گفت: شهدا در مواجهه با همه مشکلات و چالشها و موانع با بهره‌گیری از ابتکارات چالش ها را از بین می‌برند و اکنون هنرمندان ما نیازمند این روحیه خلاقیت و ابتکار در عرصه‌های مختلف هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز مدیران ما به روحیه ابتکار و خلاقیت نیاز دارند و با این روحیه است که می‌توان از بحران‌ها عبور کرد تصریح کرد: دلبستگی و وابستگی به فرهنگ غرب یکی از چالش‌های امروز جامعه است.

ابوحمزه خاطر نشان کرد: اگر هنرمندان بخواهند به معنای واقعی راه شهدا را ادامه دهند باید ارزش های متعالی ۴۰ ساله انقلاب را هوشمندانه به بدنه جامعه منتقل کنند تا کار آن ها ماندگار شود .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: حال اگر این برجستگی ها و ویژگی ها در کارهای هنرمندان وجود داشته باشد بعد از مدت ها از افکار و ذهن ها خارج نخواهد شد.

وی ادامه داد: شهدا به خاطر راه و هدفشان همچون ستاره‌های درخشانی مسیر و هدف را مشخص می کنند و هرچقدر ما بتوانیم افکار و اندیشه آنها را بازخوانی کنیم و در زندگی فردی و خانوادگی خود به کار ببریم موفق خواهیم شد تا دولت اسلامی را پیاده سازی کنیم.

وی بیان کرد: بنابراین هدف این کنگره و ۲۰ کمیته آن برای رسیدن به این هدف مقدس و متعالی است بنابراین هنرمند انقلابی، جهادی که در راستای ارزشهای انقلاب و اسلام و هدف شهدا حرکت می‌کند با دارای سه ویژگی خالص بودن کار برای خدا، سخت کوشی و دشمن داشته باشد که دشمن کار او را تأیید نکند و در برابر حرکات او موضع بگیرد.

انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار