استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های باید فضاهای کسب و کار رایگان را برای توسعه اشتغال‌های خرد در اختیار بخش غیر دولتی و جوانان قرار دهند.
کد خبر: ۷۱۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 08 February 2019

به گزارش تابناک کرمان، علیرضا رزم حسینی در حاشیه افتتاح نخستین پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال در استان به خبرنگاران افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این رابطه الگوسازی خوبی کرده چنانکه امکانات دولتی را در خدمت کسب و کارها بویژه خرد قرار داده است.

وی اظهار کرد: امروز این پارک در دو بخش به وسعت 9 هزار مترمربع فضا در اختیار جوانان قرار گرفته که اگر قرار بود خود این جوانان برای ساخت این فضاها هزینه کنند، رقم‌های سنگینی بر آنان تحمیل می‌شد و عموماً هم چون این سرمایه‌ها را ندارند باید تسهیلات دریافت می کردند.

وی تصریح کرد: این اقدام کمک زیادی به این جوانان که منابع مالی خیلی خوبی هم ندارند اما توانمند و استعدادهای سرشاری دارند می کند تا آنان بتوانند ایده‌ها و ظرفیت‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

وی اظهار کرد: این عملکرد، بسیار مطلوب است و سایر دستگاه‌های دولتی هم می‌توانند از آن الگو گرفته و در استان فضای کسب و کار رایگان و ارزان قیمت را در اختیار بخش غیر دولتی و مشاغل خرد قرار دهند.

رزم حسینی افزود: اقدام دیگر ما برای توسعه اشتغال و مشاغل خرد، تقویت و ورود شرکت‌های توسعه‌گراست که با تقسیم استان به 12 منطقه، مقرر است به آنها مسئولیت داده تا بتوانند اشتغالهای خرد را در این حوزه‌ها توسعه دهند.

دستگاه‌ها، فضای کسب و کار رایگان در اختیار بخش غیر دولتی قرار دهند
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار