فرمانده سپاه ثارالله :
ابوحمزه  تصریح کرد: عزتی که در چهل سال انقلاب ماست و اینکه امروز نظام اسلامی ما برای بسیاری از کشورهای جهانی الگو شده است همه به واسطه نقش ولایت فقیه، نقش امامت و استقامت و پیروی از ولی فقیه است و  امروز موفقیت‌های نظام در عرصه‌های مختلف و ذلت و خاری استکبار را در منطقه می‌بینیم و کار به جایی رسیده که رئیس جمهور آمریکا مخفیانه به عراق می‌آید.
کد خبر: ۷۱۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 10 February 2019

به گزارش تابناک کرمان، مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و پنجمین پاسداشت سالگرد شهدای جهاد فرهنگی خانوک که در مسجد و مهدیه شهدای خانوک برگزار شد.

سردار غلامعلی ابوحمزه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با اشاره به نقش بسیار تأثیرگذار این بانوی بزرگوار در صدر اسلام و در ادامه نقشی که در حمایت از امامت برعهده داشتند اظهار داشت: ملت‌های مسلمان و مستضعف هنوز از برکات وجود حضرت فاطمه(س) بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: باید بدانیم که چرا حضرت فاطمه زهرا(س) بین در و دیوار قرار گرفت، چرا محسن شش ماهه آن حضرت سقط شد، چرا بازوی آن حضرت ورم کرد و چرا به ایشان سیلی زدند و آن حضرت با آن شرایط در مسجد حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  عنوان کرد: اگر از مسائل صدر اسلام عبرت نگیریم به انحراف و مشکلاتی دچار می‌شویم که اصحاب پیامبر(ص) به آن دچار شدند و تاریخ تکرار می‌شود.

ابوحمزه با اشاره به اینکه باید سرنوشت این انسان‌ها را ببینیم و از آن درس بگیریم بیان کرد: این افراد چون امام حق را تنها گذاشتند و در مقابل امام بی‌تفاوت شدند خداوند آنها را 90 سال به حکومت بنی‌امیه و 600 سال به حکومت بنی‌عباس گرفتار کرد.

وی گفت: تاریخ مسلم اسلام این مسئله را برای ما روشن می‌کند و بدانید هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی عامدانه تمرد کند چوب آن را خواهد خورد و گریزی از آن نیست.

عزت چهل سال ما به واسطه پیروی از ولی فقیه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: مراقب باشید تا فریب مطالبی که توسط دشمنان در فضای مجازی مطرح می‌شود را نخورید سربلندی و موفقیت نظام اسلامی در ابعاد مختلف به واسطه اسلام، امت اسلامی و امامی است که بین اسلام و امت قرار گرفته است.

وی افزود: اطاعت از ولی‌فقیه اطاعت از امام، اطاعت از رسول خدا(ص) و اطاعت از خداست و متاسفانه عده‌ای نمی‌دانند که خداوند چه نعمت بزرگی به ما و نظام اسلامی ما داده است.

ابوحمزه تصریح کرد: عزتی که در چهل سال انقلاب ماست و اینکه امروز نظام اسلامی ما برای بسیاری از کشورهای جهانی الگو شده است همه به واسطه نقش ولایت فقیه، نقش امامت و استقامت و پیروی از ولی فقیه است و امروز موفقیت‌های نظام در عرصه‌های مختلف و ذلت و خاری استکبار را در منطقه می‌بینیم و کار به جایی رسیده که رئیس جمهور آمریکا مخفیانه به عراق می‌آید.

وی گفت: مراقب باشید امروز کسی آدرس غلط به شما ندهد و گمراه نشوید، امروز همه دیدیم که آمریکا قابل اعتماد نیست در حالی که سال‌ها پیش مقام معظم رهبری این مسئله را هشدار داده بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: تحریم‌ها تأثیر چندانی در مشکلات اقتصادی امروز کشور ما ندارند و مشکلاتی که کشور به آن دچار است به ضعف مدیریت در قوای سه‌گانه برمی‌گردد.

وی  تصریح کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند تا در این مشکلات مقام معظم رهبری را مقصر جلوه دهند در حالی که قانون وظایف سه قوه را مشخص کرده و هر کس باید پاسخگوی وظایف خود باشد.

وی خاطر نشان کرد: در نظام اسلامی همه مسئولان در هر پست و مقامی خادم مردم هستند و باید پاسخگوی مردم باشند .

انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار