در راستای کنگره شهدای استان کرمان؛
مسئول کمیته فضای مجازی گفت : 25 عملیاتی که لشکر 41 ثارالله نقش آفرینی ویژه داشته را به  صورت اینفوگراف در آمده که ان شاء کل تولیدات را تا دوم اسفند ماه  همزمان با اختتامیه جشنواره ابوذر و یادواره شهدای رسانه انجام می شود رونمایی خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۱۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 10 February 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از خبرگزاری بسیج ، مسئول کمیته فضای مجازی طی گفتگویی در خصوص عملکرد فضای مجازی در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: «مهمترین بحث ما در فضای مجازی که با آن درگیری هستیم بحث تولید محتواست که فرایند رسانه آن شامل حوزه سیاستگذاری، رصد، تولید محتوا و انتشار محتوای ناب می‌باشد.

جلالی تصریح کرد: ما درحوزه تولید محتوا سعی کردیم که از نکته‌ای که حضرت آقا می‌فرمایند: « سعی کنید در تولیدات فرهنگی دو ویژگی هنر و ابتکار وجود داشته باشد»  این دو عنصر را چاشنی کارهای فضای مجازی کردیم و در قالبهای مختلف تولیدات داریم.
مسئول کمیته فضای مجازی تصریح کرد: 25 عملیاتی که لشکر 41 ثارالله نقش آفرینی ویژه داشته را به صورت اینفوگراف در آمده که ان‌شاءالله کل تولیدات را تا دوم اسفند ماه همزمان با اختتامیه جشنواره ابوذر و یادواره شهدای رسانه انجام می‌شود رونمایی خواهیم کرد.
وی با اشاره به انجام فعالیت در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان اظهار داشت: 25  اینفوگراف، 5 موشن  کمیت، دو موشن گرافی از دو عملیات والفجر 8 و کربلای 5،  150 عکس نوشت از وصایای شهدا، یک بازی رایانه‌ای با موضوع شهید زندی، مجموعه نمایشگاهی به صورت واقعیت افزوده « دوست آسمانی » که خاطرات 17 سردار شهید کرمانی با نگاه جوان و نوجوان، اپلیکیشن شهدای استان در فضای سایت شهید استان بود از تولیدات فضای مجازی است.
جلالی مسئول کمیته فضای مجازی خاطر نشان کرد: فعالیت‌هایی تحت عنوان هشتک‌های مشترک در فضای مجازی در روز اجلاسیه انجام می‌شود تا جریان‌سازی خوبی نسبت به فضای کنگره خواهیم داشت.
 انتهای پیام/*

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار