تنی چند از مسئولین استان کرمان تأکید کردند؛
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنی چند از مسئولین استان کرمان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن این ایام پر خیر و برکت از عموم مردم جهت حضور هر چه باشکوه تر در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورده اند.
کد خبر: ۷۱۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 10 February 2019

به گزارش تابناک کرمان به  نقل از راه آرمان؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم؛انقلابی که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آن را پایه گذاری کرد و در روز ۲۲ بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند.

در روز ۲۲ بهمن سرانجام مبارزات مردم مسلمان ایران به بار نشست و ظلم و استبداد بيش از 50 ساله رژيم پهلوي در ايران، ريشه كن شد و به خواست الهي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شد.

به همین مناسبت با تنی چند از مسئولین استان کرمان به گفتگو نشسته ایم و آنان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آحاد مردم استان کرمان برای حضور هر چه با شکوهتر در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورده اند.

مشرفی:حضور مردم در ۲۲ بهمن نشان دهنده اقتدار ملی کشور است

علی اکبر مشرفی عضو شورای شهر کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور مردم در صحنه همیشه نشان دهنده اقتدار ملی ما است و این حضور نشان می دهد که کشور ما از ثبات بسیار خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه  دشمنان می دادند که امکان نفوذ به داخل این کشور بزرگ برایشان غیر ممکن است، عنوان کرد: بنابراین به عنوان یک شهروند کوچک از مردم عزیزمان می خواهم که حتماً در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در صحنه حضور داشته باشند و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را هر چه با شکوه تر برگزار کنند .

مشرفی با اشاره به مشکلات اقتصادی ابراز کرد: در ابتدای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی نیز با مشکلات گوناگونی رو به رو بوده ایم؛ اما هیچ زمان این مشکلات مردم را دلسرد نکرده است و آنان روز به روز دلگرم تر شده اند.

حسن پور: راهپیمایی امسال بی سابقه خواهد بود

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال یک راهپیمایی بی سابقه می شود که در تاریخ کشور به ثبت خواهد رسید، گفت: این حضور به دلیل یاوه گویی های ترامپ و هم پیمانانش در منطقه است.

وی با اشاره به وعده خداوند که فرموده اند دشمنان ما را از بین احمق ترین افراد قرار داده است، اظهار کرد: این آقایان احمق عنوان کردند که ما با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم نمی گذاریم که ایرانیان چهلمین سال انقلابشان را جشن بگیرند.

حسن پور با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه مردم تا پای جان ایستاده اند و از دستاوردهای انقلاب و خون شهدای خود دفاع خواهند کرد، افزود: هم اکنون در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و شادی و شفع را در بین مردم و مسئولین مشاهده می کنیم و هر روز چند هزار پروژه در حال افتتاح شدن است که محور اصلی همه پروژه ها با مشارکت مردم می باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شهرستان سیرجان چهل درصد از هزینه های آموزش و پرورش توسط مردم تأمین می شود به این معنی که بیش از 36 درصد از دانش آموزان ما در مدارس غیرانتفاعی با مشارکت صد در صد مردم فعالیت می کنند  و بیش از ۳۰ درصد مدارس ما توسط خیرین ساخته و اداره می شود و این مسئله یعنی اعتماد والای مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

کمالی پور:مردم جهت دفاع از آرمان های نظام با صلابت تر از گذشته حضور یابند

کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر شرایط حال و گذشته کشور را مقایشه کنیم؛ مشاهده خواهیم کرد که در رژیم گذشته با اتکا به دیگران حرف می‌زدیم و عمل می کردیم و امروز با اتکا به خودمان این کار را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: به این معنی که استقلال طلبی، خودباروری و خود اتکایی که مردم ایران در این انقلاب به دست آورده اند بهترین ثمره این انقلاب است که ما بدون وابستگی به هیچ سلطه گری در منطقه خودمان را نشان دادیم و حرفی برای گفتن داریم.

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه وقتی آدمی می خواهد استقلال داشته باشد و به بیگانگان متکی نباشد باید سختی هایی را نیز تحمل کند، تصریح کرد: به این خودباوری و استقلالی که رسیده ایم مبتنی بر ارزش های اسلامی و این مسئله بهترین دستاورد  بعد از دو هزار و 500 سال رژیم شاهنشاهی است که به دست آورده‌ایم.

این مقام مسئول تأکید کرد: توقعمان از مردم شریف استان کرمان این است که با توجه به اینکه دشمن خط و نشان های زیادی را کشیده است و تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته که حضور مردم را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کم رنگ کند  بدون توجه به مشکلات و گرفتاری هایی که وجود دارد در جهت دفاع از آرمان هایی که خود مردم در چهل سال پیش خلق کردند محکم تر و با صلابت تر از گذشته به صحنه بیایند.

رمضانی پور:حضور حماسی مردم تو دهنی بزرگی به دشمنان خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: مردم عزیز و نجیب استان کرمان همراه با مردم همه استان های کشورمان و ایران اسلامی اراده کرده اند که برگ زرین دیگری بر افتخارات چهل ساله گذشته خودشان اضافه کنند و لحظه شماری می کنند که 22 بهمن فرا برسد.

وی با اشاره به شور و اشتیاق اقشار مختلف مردم در شهرستان رفسنجان برای برپایی جشن بزرگ و با شکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد:افتخارم این است ایرانی هستم و در رکاب مقاممعظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای سربازی می کنم؛ از همه مردم فهیم ایران اسلامی و به ویژه استان کرمان خواستارم که از همان لحظات اولیه آغاز راهپیمایی حضور داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: آحاد مردم در ابتدای مراسم راهپیمایی حاضر شوند و با نظم خاصی که نیرو انتظامی استان مد نظر دارد پیش بروند؛ مردم عزیز و بزرگوار استان هوشمندانه عمل کنند؛ چرا که می‌دانند که احیانا دشمن بخواهد از اجتماعات سوءاستفاده کند؛ بنابراین اقشار مختلف مردم هوشمندانه در راهپیمایی حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور ادامه داد: حضور حماسی مردم استان کرمان  قطعا تو دهنی بزرگی به دشمنان خواهد بود و دشمنان به ویژه آمریکا جنایتکار که در رأس جبهه استکباری دنیا قرار گرفته است  به خود نوید داده بودند که در سال آینده در ایران و تهران جشن خواهند گرفت؛ در حالی که باید این آرزو را همانند چهل سال گذشته به گور ببرند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: هر یک از ما ایرانیان سربازی فداکار برای رهبر انقلاب مان هستیم که در برابر هر متجاوز و دشمنی در کنار نیروهای مسلح مقابله خواهیم کرد و در برابر هر نوع تجاوز ایستادگی می کنیم و این حضور  اعلام آمادگی را خواهد داشت که سختی های زندگی و مشکلات اقتصادی هیچ تأثیری بر اراده انقلابی مردم نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار