جامعه روحانیت شیراز طی پیامی، به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۱۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 14 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا: در پی به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان، جامعه روحانیت شیراز پیام تسلیتی صادر كرد.
در این پیام آمده است:
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ»
در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت و طاغوتیان مجددا ماهیت پلید دشمنان این آب و خاک آشکار شد و جنایت خونین تروریست‌ها باعث شهادت تعدادی از پاسداران و حافظان همیشه سرافراز میهن اسلامی گشت.
پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم هنوز از بی اثر بودن اقدامات تروریستی شان درس نگرفته‌اند و نمیدانند که آرزوی جوانان این سرزمین شهادت و شهادت‌طلبی است و متوجه نیستند که مردم ایران اسلامی بر پیمانی که با خون سرخ جوانانشان برای حفظ انقلاب اسلامی بسته‌اند پایبند بوده و هستند و هیچ‌گاه آن‌ها را از آرمان‌ها و اهدافشان که نابودی رژیم غاصب، جعلی و کودک‌کش اسرائیل، آمریکای جنایتکار، دولت‌های مرتجع منطقه و اذناب داخلیشان بوده دور نخواهد کرد.
جامعه روحانیت شـیراز ضمن تسلیت به بازماندگان معزز و معظم شـهدا و ابراز همدردی با آنان، از خدواند متعال برای این عزیزان صبر و اجر و برای مجروحین عزیز نیز بهبودی کامل را مسـئلت می‌نماید و از نیـروی‌های نظامی و امنیتی انتظار دارد همچون گذشته در برخورد با دشمنانی که اقتدار سرزمین اسلامی‌مان را هدف گرفته‌ و در رسیدن به آن حد و مرزی نمی‌شناسند با پاسخی قاطع انتقام خون مظلومین این حادثه دردناک را از دشمنان نظام اسلامی در هر نقطه از این کره خاکی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار