در مراسم رونمایی از کتاب و مستند شهیده اشرف گنجویی مطرح شد:
مقام معظم رهبری بارها فرمودند اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهید اما برخی از مسئولین اعتقاد به رابطه با اروپا دارند که این ضعف بصیرتی است. شهدای ما دارای بصیرت بودند و پیرو ولایت فقیه بودند،  برخی دم از شهدا می‌زنند اما در عمل مسیر غیر شهدا را می‌روند و اینها باید بدانند که شهدا تبلور واقعی آیات قرآن کریم هستند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده که دارای موشک‌های با برد بیش از دو هزار کیلومتر است و تروریست‌ها گمان نکنند که می‌توانند در پاکستان آرام و قرار داشته باشند.
کد خبر: ۷۱۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 15 February 2019

این حرکت تروریستها تاثیری بر آرمانهای انقلاب نخواهد گذاشت/ تروریستها در پاکستان آرام و قرار نخواهند داشتبه گزارش تابناک کرمان، در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان آیین رونمایی از مقبره شهیده اشرف گنجویی و کتاب خانم پیشوا حاوی خاطرات شهیده اشرف گنجویی با حضور سردار ابوحمزه و مسئولین استانی در حسینیه سرآسیاب برگزار شد.

سردار ابوحمزه در این مراسم ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد و از حضور قوی و منسجم مردم انقلابی و ولایتمدار در کرمان و همه شهرستانها قدردانی و تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حادثه تاسف بار در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران شد افزود: این حرکت دشمن هیج تأثیری بر آرمان‌های انقلاب نخواهد گذاشت و اربابان این تروریست‌ها بدانند که این اقدام بزدلانه و کورکورانه‌ای که با حمایت کشورهای آمریکا‌، رژیم صهیونیستی و عربستان انجام دادند تقاص سنگینی را پس خواهند داد و ضربه‌ای خواهند خورد که پشیمان کننده است.

ابوحمزه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده که دارای موشک‌های با برد بیش از دو هزار کیلومتر است و تروریست‌ها گمان نکنند که می‌توانند در پاکستان آرام و قرار داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون افزود: ما راه شهدا را ادامه خواهیم داد و ملت ایران اسلامی در ادامه راه شهدا هیچ تردیدی ندارند.

وی  تصریح کرد: الگوی مردان و زنان شهید ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بودند و مردم ما جهت‌گیری خود را از اهل‌بیت(ع) گرفتند و بر عهد و پیمان خود هستند.

ابوحمزه اظهار داشت: ملت ایران اجازه نخواهند داد تاریخ صدر اسلام دوباره تکرار شود و امامان معصوم ما تنها بمانند.

فرمانده سپاه ثارالله  گفت: دوست داشتن دنیا ریشه تمام بدی‌هاست و فکر نکنیم حتماً باید امکانات فراوان داشته باشیم تا دنیا دوستی در ما ایجاد شود، هر کس به اندازه و وسع خودش  دلبسته دنیا می‌شود.

ابوحمزه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهید اما برخی از مسئولین اعتقاد به رابطه با اروپا دارند که این ضعف بصیرتی است.

وی خاطر نشان کرد: شهدای ما دارای بصیرت بودند و پیرو ولایت فقیه بودند،  برخی دم از شهدا می‌زنند اما در عمل مسیر غیر شهدا را می‌روند و اینها باید بدانند که شهدا تبلور واقعی آیات قرآن کریم هستند.

شایان ذکر است در پایان مراسم از کتاب خانم پیشوا و مستند زندگی نامه شهیده اشرف گنجویی رونمایی شد.

انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار