مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج مستضفین مطرح کرد؛
مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج مستضفین گفت: قدرت پرستی، ثروت نامشروع پرستی و نفوذ بیگانه (بیگانه پرستی) ۳ ضلع گرفتار کننده کشور هستند و انقلاب اسلامی نیاز به یکسری تحولات در دهه پنجم دارد.
کد خبر: ۷۱۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 15 February 2019
به گزارش تابناک کرمان ، به نقل از راه آرمان؛علیرضا زاکانی  مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج مستضفین در مجمع بسیج  امروز در سالن اجتماعات مخابرات برگزار شد،اظهار داشت: به تعبیر رهبری انقلاب اسلامی ۵مرحله داشته که  مرحله اول و دوم محقق شده انقلاب اسلامی شکل گرفت اما دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی در مسیر تحقق است.
قدرت،ثروت و بیگانه پرستی مثلث گرفتاری کشور است/بصیرت مردم راه حل جلوگیری از فتنه

وی ادامه داد: در سال ۵۷  با استبداد زدایی  انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و هفت آرمان آزادی، استقلال ،عدالت، پیشرفت معنوی، پیشرفت مادی، ظلم ستزی و مظلوم نوازی  سر لوحه و اسنبداد پرونده اش بسته شد.

این مقام مسئول در خصوص عرصه های ۵گانه  ای که حق با باطل روبرو است افزود:اسلام ناب محمدی با لیبرال سرمایه داری، انقلاب اسلامی با نظام سلطه، ایران با آمریکا، پیشرفتهای اسلامی ایرانی با توسعه غربی و جهانی شدن با جهانی سازی روبرو هستند.

زاکانی افزود: کلید حل مشکلات ۶جزء  دارد، هرکجا به اسلام و فرمایشات رهبری عمل کنیم و طالب بزرگی ایران و خدمت به مردم، استفاده از علم و دانش و عقلانیت و در نهایت گام برداشتن با اخلاص، موفقیت به همراه داشتیم.

وی با اشاره به مشکلات کشور  تاکید کرد: قدرت پرستی، ثروت نامشروع پرستی و نفوذ بیگانه سه ضلع گرفتار کننده کشور هستند و انقلاب اسلامی نیاز به یکسری تحولات در دهه پنجم دارد.

زاکانی در خصوص حق مردم برگرفته از مکتب امام ،افزود; مردم ۸حق واضح رشد تعالی، رفاه ، آرامش ،امنیت ،دانستن و اختیار را دارند و عدم استقلال اقتصادی به دلیل این است که اقتصاد ما مردمی نیست
مکتب امام یکسری دشمنان،مخالفان، رقبا و پیروانی دارد. حداقل ۵ اختلاف بین رقبا و پیروان مکتب امام وجود دارد، پیروان امام سنت های الهی ، حاکمیت دین ، رهبری و ولایت فقیه را پذیرفته و مردم سالاری دینی را باور دارند و به مقدمه ساز بودن انقلاب برای ظهور باورمند هستند.

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج مستضفین با اشاره به مزیت های انحصاری و مزیت های ویژه و نسبی ایران و انقلاب افزود;  مسول کشور با تکیه بر مزیت های انحصاری و برنامه ریزی برای مزیت های ویژه از مزیت های نسبی بهره مند شود؛دشمن قصد دارد نیازهای ملموس کمرنگ و نیازهای کاذب را تعالی دهد هر چه بین خدمات ملموس و نیازهای کاذب فاصله ایجاد شود موجب نارضایتی مردم و دشمن به دنبال ناکارامد جلوه دادن نظام است

وی بیان کرد: چهار مشکل اساسی کشور در سطح بنیادی، حاکمیت تفکرات ناکارامد غرب و خواب آلودگی و جو زدگی انقلابیون که محصول آن عدم معرفت و بصیرت منجر به ذنیا زدگی عمومی و قدرت پرستی خواص میشود

این مقام مسئول در خصوص احتمال فتنه آینده متذکر شد: فتنه آینده چهار پایه تحریم ها، مفسدین اقتصادی، دعوت به نافرمانی های مدنی و آشوب است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای انقلابی باید وضع موجود را بفهمند شبهات را از ذهن مردم بزدایند، فهم سناریوی دشمن و گفتگو با مردم توانمندیها و راه حل ها را به مردم بیان کنند و برای جلوگیری از فتنه در آینده مردم باید در صحنه باشند.

زاکانی در پایان خاطر نشان کرد:باید همه هم داستان شویم و در در گیر یهای جناحی و سیاسی وارد نشویم وحدت خود  را حفظ  و محل امید و تکیه گاه مردم قرار  گیریم در جهاد خدمتگزاری به مردم پرچم تکافل اجتماعی را در دست گیریم انقلاب اسلامی در آستانه جهشی نو قرار گرفته است‌.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار