نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت :  نظام جمهوری اسلامی برای دفاع از ارزش ها و پیگیری خون شهدا پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد داد.
کد خبر: ۷۱۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 15 February 2019
هدف تروریست ها تلخ کردن شیرینی حضور میلیونی در ۲۲ بهمن است/نظام جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد داد
به گزارش تابناک کرمان ، به نقل از  راه آرمان ؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با حمله تروریستی روز گذشته در زاهدان اظهار داشت : دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی در طول این چهل سال هجمه های زیادی از جمله ترورها ، هشت سال جنگ تحمیلی و فتنه ها را بر کشور وارد کرده اند .

وی گفت : دشمنان با تمامی این هجمه ها از نظر مالی و جانی فشارهای زیادی بر مردم وارد کرده اند ولی مردم در مقابل با نثار جان خود و جوانان کشور درخت انقلاب را آبیاری و نگه داشته اند .

نماینده مردم رفسنجان در مجلس خاطر نشان کرد : انتظار چنین اقدامات تروریستی از دشمنان برای انقلابی که از بطن مردم باشد و اساس آن بر اسلام و آموزه های دینی و جمهوری اسلامی ایران باشد وجود دارد .

انارکی محمدی عنوان داشت : امسال وقتی دشمنان دیدند که با وجود آن همه هجمه تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی باز مردم پرشور تر از سال گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند و جواب دندان شکن و محکمی به دشمنان دادند سعی کردند این شیرینی وجود مردم را به کام مردم تلخ کنند .

وی با بیان این که کشورهای بسیاری چنین حرکت های تروریستی را محکوم کرده اند ، افزود : این چنین حرکت های کور تروریستی هنر نیست که تعدادی از سربازان و مرزبانانی که از کیان مردم حفاظت می کنند را بخواهند این گونه ناجوانمردانه به شهادت برسانند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس متذکر شد : نظام جمهوری اسلامی برای دفاع از ارزش ها و پیگیری خون شهدا پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد داد.

انارکی محمدی بیان کرد : از ابتدای آدم تا به امروز همواره ظالم و مظلوم در دنیا وجود داشته است و این جان فدایی ها ادامه دارد و درخت انقلاب با خون شهیدان تنومند می شود .

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار