حواشی همایش زکات در کرمان؛
دادن زمان اندک به تقوی از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا وی نتواند به برخی مشکلات بپردازد و کم‌کاری برخی دستگاه‌ها من جمله دولت در زمینه تورم و گرانی و فشارهای اقتصادی به مردم را زیرسؤال ببرد.
کد خبر: ۷۲۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 25 February 2019

به گزارش تابناک کرمان، همایش زکات در حالی در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان با حضور آیت‌ا... تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور، امام جمعه کرمان، استاندار و مدیران استانی برگزار شد که حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده از آنجا که محوریت برنامه‌ها به عهده کمیته امداد و ستاد زکات استان تعیین شده بود، گفته می‌شود برخی آیتم‌های از قبل طراحی شده توأم با سوء‌‌مدیریت مدیر کل کمیته امداد، سخنرانی‌های غیر ضروری و پخش کلیپ تا حدود 10 دقیقه به اذان ظهر به نحوی شائبه‌هایی را به دنبال داشته است، و برخی حواشی این همایش نیز اعتراض بسیاری از حاضران را بر انگیخته است.

گذشته از برنامه‌ریزی بی‌محتوای این همایش تریبون در حالی در اختیار آیت ا... تقوی گذاشته ‌شده که عملاً ایشان هیچ زمانی را برای سخنرانی در اختیار نداشته باشند تا در صورت طولانی شدن سخنرانی نیز به ایشان انگ بی‌توجهی به نماز زده شود.

حال این سوال در اذهان متبادر می‌شود که برگزارکنندگان این همایش چه هدفی را دنبال می‌کردند؟ و اصولاً خواهان چه برداشتی از این ماجرا بودند؟

گفته می‌شود به دنبال عدم برنامه‌ریزی مناسب از سوی مسئولان همایش، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به دفترش اعلام کرده است که در هیچ استانی کار را به دست کمیته امداد ندهند و این موضوع موجبات دلخوری ایشان را فراهم ساخته است.

بسیاری از تحلیلگران سیاسی بر این اعتقادند که دادن زمان اندک به تقوی از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا وی نتواند به برخی مشکلات بپردازد و کم‌کاری برخی دستگاه‌ها من جمله دولت در زمینه تورم و گرانی و فشارهای اقتصادی به مردم را زیرسؤال ببرد.

برخی نیز بر این باورند که دلیل موضع‌گیری تقوی بعد از آن همایش بر می‌گردد به تمایل شدید مدیر کل کمیته امداد به نزدیکی به اصلاح‌طلبان و غش کردن مدیر کل در دامان اصلاح‌طلبان کرمان و این امر باعث دلخوری نیروهای ارزشی و متدینین شده است.

غش کردن مدیر کل کمیته امداد در دامان اصلاح طلبان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
بعنوان یک شهروند کرمانی باعث تأسفه که شخصی بخودش این اجازه رو میده که به نماینده ولی فقیه بی‌احترامی و بی‌حرمتی کنه، کجایند بچه انقلابی‌ها و بچه مذهبی‌ها که ببینن در نظام جمهوری اسلامی چه جوری نماینده حضرت آقا بازیچه چند نفر کم‌لیاقت شده، البته حق ماست وقتی مدیر غیربومی بر ما حاکم میشه بایدم اینجور کارایی انجام بده .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار