کد خبر: ۷۳۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ 03 April 2019

آقای روحانی، مردم شریف ایران سال 97 را در سختی و رنج به پایان رساندند و به دلیل سیل گلستان و مازندران و غرب کشور سال 98 را هم با اخبار خوبی شروع نکردند.

شما به عنوان عالی‌ترین مقام اجراییِ کشور و فرد هماهنگ کننده قوای سه گانه در ایجاد مصیبت‌های سال 97 و ابتدای سال 98 نقش مستقیم و بسزایی با توجه به تصمیماتی که گرفتید، داشته‌اید.
به مدد مدیّریت شما در سال 97 در حالی که مشغول برجام‌بازی با وزیر امور خارجه و تیمش بودید، سفره‌های مردم کوچک و کوچک‌تر شد.
تنگدستان و فقیران فقیرتر و اختلاسگران و دزدان بیت‌المال چاق‌تر و غنی‌تر...
باور کنید مردم شریف و نجیب ایران دیگر نمی‌توانند صورتشان را حتّی با سیلی سرخ کنند.
از فردا تعطیلی که ادارات دولتی شروع به کار می‌کنند.
لطفی در حق خودتان و نه مردم شریف ایران بکنید، تا در مدت باقی مانده‌ی دور دوم ریاست جمهوری قسمتی از اشتباهات و خطاهای‌ بی‌شماری را که داشتید جبران و عرصه را بر مردم بیشتر از این تنگ نکنید وگرنه مطمئن باشید به بدی از شما در تاریخ معاصر ایران یاد خواهند کرد و با عناوین بدی در اذهان مردم و تاریخ باقی خواهید ماند.
در مدّت باقی مانده به کارنامه‌ی خودت و تیم‌تان نگاهی بیندازید و ببینید از کجا مسیر را اشتباه رفتید برگردید و آنرا جبران کنید.
افراد چاپلوس و نالایق را از خودتان دور کنید اینها تا قدرت دارید با شما می‌مانند، تبدیل کردن کشور به جمهوری فامیلی اشتباه است مثل عهد قاجار که افراد مقام‌دوست و فرصت‌طلب مدام در حال لابی‌گری از طریق اطرافیان شما و وزرایتان برای به دست آوردن پست و مقام هستند تا بتوانند بیشتر مال اندوزی و در حق ملّت و کشور و نظام اجحاف کنند.
در همین سیل گلستان و دیگراستانهای کشور که به آوارگی و در به دری تعداد زیادی از مردم شریف و بی پناه کشورمان منجر شد.
استاندار شما که نماینده‌ی تام‌الاختیار دولت در استان گلستان بود به جای حضور صد در صدی در خط مقدّم اتفاقات در کشور سوئد چه کار می‌کرد، در حالیکه قرار بوده ایشان رئیس کل اداره ی مالیاتی کشور گردد ، و ایشان هم در حال لابی گری با عناصری در وزارت کشور برای به دست آوردن منصب بهتری بودند آیا با برکنار کردن ایشان و گذاشتن معاون استاندار، در مصدر کار مشکلات استان گلستان حل خواهد شد؟ این معاون اگر مدیر بود که این اتفاقات رخ نمی داد.
آیا دو دختر بچه زیبای خردسال غرق شده در سیل زنده خواهند شد؟
آیا برای خانواده چوپان شریفی که به همراه گوسفندانش گرفتار سیل شد و از بین رفت ، رفتن مدیری نالایق و آمدن مدیری که معاون مدیر قبلی بوده نان و آب خواهد شد؟ قطعاً استاندار معزول چند روز دیگر که سر و صداها خوابید با لابی گری و سفارش پست بهتری به دست خواهد آورد.
چرا در این مورد «وزیر نیرو» ، «وزیر کشاورزی» ، «وزیر کشور» و «خودتان» را شماتت نمی کنید.
چرا از مردم شریف گلستان و مردم صبور ایران بابت این ظلم آشکار ، خودتان و هیئت دولتتان عذر خواهی و طلب بخشش نمی کنید؟
چند ماه قبل کشاورزان خواستار آب برای آبیاری زمینهای کشاورزی خود شدند و در حالیکه سدها پر و لبریز از آب بود ، آزاد کردن آب را منوط به پرداخت دویست هزار تومان در ازای هر هکتار زمین کردید.
کشاورزان را و محصولات کشاورزیشان را از آب محروم کردید و این مصیبت در اثر بارش و سر ریز شدن سدها بوجود آمد.
کانال ها و رودخانه‌ها سالهاست لایروبی نشده است.
درختکاری متوقف و قطع درختان عملی مذموم محسوب نمی شود.
تیم مدیریّتی شما از بالا تا پائین باید جوابگوی مسائل و مشکلات ایجاد شده باشد.
سفرهای استانیِ پر هزینه شما و اطرافیانتان چه دست آوردی غیر از چاپ بنر و تقدیر و تشکرهای خیالی از طرف ستادهای استقبال مردمی فضایی و ناپیدا و خرج بی رویه بیت المال برای مردم داشته است.
در سفر های استانی قبلی شما برای استان گلستان چه کردید؟
آیا جلوگیری از بروز این فاجعه انسانی و مشکلات ایجاد شده نباید یکی از دستاوردهای سفرهای استانی شما به گلستان می‌بود؟
در آمریکا زمانی که شش ایالت بزرگ دچار سیل و طوفان های فصلی شدید شد ، همین ترامپ چکمه‌هایش را به پا کرد و خود مستقیم به کمک سیل زدگان پرداخت.
راستی شما کجائید؟
سردتان نشود.
خیس نشوید.
رئیس جمهور آمریکا که طی دو سال به تمام شعارهای انتخاباتی خود عمل کرد.
شما پس از چند روز وزیر کشورتان جهت ظاهرسازی به مناطق دچار سیل سر زده است.
به هیچکدام از شعارهای تبلیغاتی خود هم عمل نکردید.
کاش به اندازه ی ترامپ به شعارهای انتخاباتی خود پای بند می‌بودید و در جهت رفاه ملّت تلاش می‌نمودید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار