مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان  تصریح کرد : با وجود مشکلات اقتصادی که در جامعه داشتیم   شاهد رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور بودیم
کد خبر: ۷۳۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 08 April 2019
رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور استان کرمان در سال 98
به گزارش تابناک کرمان، مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص اردوهای راهیان نور گفت: امسال بیش از سیزده هزار بسیجی خواهر و برادر در سه بخش دانش آموزی  و دانشجویی و محلات در قالب 85 دستگاه اتوبوس از یادمان های مختلف عملیاتی بازدید کردند.

روح الله نیکخواه اظهار داشت: اعزام کاروانهای دانش آموزی  از تاریخ 29 مهر ماه 97  آغاز و در تاریخ 30 آذر 97  به اتمام رسید و همچنین در بخش دانشجویی از تاریخ 12  اسفند  97  تا 26  اسفند 97  در بخش  محلات هم از تاریخ 27 اسفند  97 اعزام شروع و تا 14 فروردین 98  اعزام کاروانها انجام شد .

وی از رشد 30 درصدی زائران راهیان نور در سال 98 خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، شاهد رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور بودیم و حضور جوانان هم در بخش زائرین و هم در بخش خادمین پررنگ تر از سال های قبل بود.

مسئول سازمان اردویی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جوانان بیش از 70 درصد از اعزام های ما را به خود اختصاص دادند و در این زمینه ادارت و نهادها تعامل خوبی با ما داشتند.

نیکخواه افزود: جا دارد از آموزش پرورش ، استانداری و آموزش عالی استان کرمان تشکر و قدر دانی کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی همکاری بسیار خوبی داشتند و همچنین ازمرکز صدا و سیمای استان که با پوشش اخبار راهیان نور ما را یاری کردند تقدیر می کنیم.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به وقوع سیل و حوادث پیش آمده، اعزام به مناطق عملیاتی از قرارگاه مرکزی به مدت دو روز در روزهای ششم و هفتم فرودین ماه لغو شد ولی ما بقی اعزامها در موعد مقرر برگزار شد.

گفتگو از : م. ایلاقی
انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار