بر اساس نتایج یک تحقیق که از سوی موسسه آمریکایی گالوپ انجام شده است، کشورهای چاد، نیجر، سیرالئون، عراق، ایران، بنین، لیبریا، گینه، سرزمین‌های فلسطین و کنگو ۱۰ کشوری هستند که مردمشان بدترین وضعیت را در سال گذشته میلادی تجربه کرده‌اند.
کد خبر: ۷۳۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 26 April 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از دویچه‌وله، موسسه گالوپ برای انجام این تحقیق بیش از ۱۵۱ هزار مصاحبه را در سال ۲۰۱۸ در ۱۴۰ کشور جهان انجام داده است تا احساسات ساکنان این کشورها را درباره وضعیت زندگیشان دریابد.

در این تحقیق پرسش‌هایی با هدف درک عواطف و نگاه مردم به زندگی طرح شده و معیارهای سنتی تحقیقات از جمله تولید ناخالص داخلی کشورها، مدنظر قرار نگرفته است.

بر اساس این تحقیق به‌طور متوسط از هر ۱۰ نفر چهار نفر اعلام کرده‌اند که زندگی روزمره‌شان با نگرانی‌های بسیاری همراه است و از هر ۱۰ نفر سه نفر نیز گفته‌اند همواره دچار استرس هستند.

اگرچه کشورهای اسکاندیناوی مانند فنلاند، دانمارک، نروژ و ایسلند معمولا جزو خوشبخت‌ترین کشورهای جهان هستند و امسال نیز در فهرست شادترین کشورهای سازمان ملل قرار داشتند اما مصاحبه‌هایی که توسط موسسه گالوپ انجام شد، نشان داد احساس خوشبختی در میان مردم آمریکای لاتین بیش از مردم اسکاندیناوی است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار