همایش رسانه‌های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی اولین همایش تلفیقی علم رسانه و اقتصاد است که توانسته نمایه isc را کسب کند و بسیاری از محققین مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کرده‌اند.
کد خبر: ۷۳۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 28 April 2019

مرتضی کارآموزیان در گفتگو با " تابناک " در رابطه با اولین همایش ملی و نمایشگاه رسانه‌های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی گفت: این همایش روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه هایتک کرمان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی ادامه داد: هدف از این همایش توانمندسازی منابع انسانی و توسعه اقتصادی با استفاده از رسانه‌های نوین است.

کارآموزیان حمایت از مصرف محصولات داخلی، نهادسازی اقتصادی و همچنین بحث‌های اقتصادی مرتبط با گام دوم رهبر معظم انقلاب را از جمله محورهای همایش رسانه‌های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی دانست و افزود: کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، اقتصاد دانش بنیان و به کارگیری اقتصاد دیجیتال، جذب سرمایه های داخلی و خارجی و امنیت و ثبات اقتصادی از جمله دیگر محورهای این همایش است.

دبیر اجرایی این همایش توضیح داد: دکتر ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی، وزیر ارتباطات، رییس شبکه ملی فرهنگ، رئیس سازمان بسیج رسانه، رسانه‌های جبهه‌ی مقاومت در سطح بین‌المللی، پرفسور فرهنگی چهره ماندگار مدیریت و همچنین اساتید حوزه رسانه و فضای مجازی از جمله مدعوین این همایش هستند.

لازم به ذکر است که این همایش اولین همایش تلفیقی علم رسانه و اقتصاد است که توانسته نمایه isc را کسب کند و بسیاری از محققین مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کرده‌اند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار