کد خبر: ۷۴۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷ 09 May 2019

ما می‌خواهیم از همه افراد شایسته در چارچوب نظام استفاده کنیم و در این راستا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هم می‌توانند به عضویت این حزب در بیایند چرا که ما به دنبال اداره بهتر کشور و ارائه ایده‌های جدید در این رابطه هستیم.

به گزارش تابناک کرمان، شهباز حسن‌پور بیگلری عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که با دعوت از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس به دنبال تاسیس حزبی است که به گفته وی هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان را در خود جای می‌دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به نارضایتی‌هایی که امروز مردم از برخی چهره‌های تندروی سیاسی در طیف‌های موجود دارند و بر اساس تجربه 40 ساله کاری خود تصمیم گرفتم با مشورت با جمعی از بزرگان حزبی را با عنوان «مستقلین عمل‌گرا» تأسیس کنم. این حزب شامل همه کسانی خواهد بود که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و منعی برای حضور هیچ کس وجود ندارد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه «درخواست اولیه تأسیس حزب تقدیم وزارت کشور شده»، یادآور شد: فعالیت رسمی حزب پس از تأسیس رسمی آن و برگزاری انتخابات داخلی و تعیین ارکان و تدوین اساسنامه آغاز خواهد شد. ما بنا داریم در انتخابات مجلس آینده نیز لیست فراجناحی از افراد شایسته، توانمند و صاحب فکر و اندیشه در راستای منویات رهبری و خدمت بی‌منت به مردم و بدون سهم‌خواهی از جریان خاصی را داشته باشیم.

حسن پور با بیان اینکه «از نمایندگان ادوار و فعلی مجلس و همچنین فعالان سیاسی برای حضور در این حزب دعوت شده است» اضافه کرد: برخی شناسنامه و عملکردشان اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی است اما من فکر می‌کنم افراد زیادی هستند که از افراطی‌گری خسته شدند. ما می‌خواهیم از همه افراد شایسته در چارچوب نظام استفاده کنیم و در این راستا اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هم می‌توانند به عضویت این حزب در بیایند چرا که ما به دنبال اداره بهتر کشور و ارائه ایده‌های جدید در این رابطه هستیم.

حسن پور از راه اندازی حزب مستقلین عملگرا خبرداد / تولد حزبی که اصولگرا و اصلاح طلب در آن عضو می‌شوند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
نزدیک انتخابات و دوباره حرف حرف حرف ... ؛ آقای نماینده ، مشکل مردم تشکیل و نامگذاری احزاب نیست ؛ مشکل مردم عدم پویایی و نظارت مجلس بر قوانینی است که تصویب می نمایید و اجرا نمی شود و اینکه دغدغه مردم را درک نمی کنید ( گرانی افسار گسیخته تمام کالاها و خدمات ؛ فساد و تبعیض ، باندبازیها ، بی لیاقتی وعدم کارایی اکثر مدیران که نمایندگان از آنها حمایت می کنند و .....)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار