ستاره جوان و سرعتی سرخپوشان پایتخت که در بازی مقابل السد نماینده قطر در ترکیب ثابت پرسپولیسی ها قرار گرفته بود با یک پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر روبرو شد.
کد خبر: ۷۴۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 24 May 2019

امید عالیشاه ستاره مازندرانی سرخپوشان پایتخت که در دیدار با السد به عنوان بازیکن فیکس و کاپیتان قرمز‌ها در ترکیب قرار گرفته بود، با پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر مواجه شده است.

 عالیشاه ستاره پر حاشیه پرفسور پرسپولیس در مورد شایعات جدایی‌اش از جمع شاگردان برانکو واکنش نشان داد. او که در دیداری که سرخ‌های پایتخت در آخرین بازی خود در مرحلۀ گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد نماینده قطر بازوبند کاپیتانی این دیدار نصیبش شده بود در مصاحبه بعد از این دیدار با تکذیب شایعات گفت که با پرسپولیس قرارداد دارد و فصل آینده هم پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد. حال باید دید با توجه به این پیشنهاد جدیدی که به وی ارائه شده او در پرسپولیس می‌ماند یا خیر.

 

گفتنی است، بعد از مصاحبه جنجالی بر ضد سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با پیکان، برانکو سرمربی کروات پرسپولیسی‌ها عالیشاه را کنار گذاشت، ولی با عذرخواهی به جمع شاگردان برانکو بازگشت، امید عالیشاه دیشب در مقابل السد نماینده قطری‌ها در ترکیب اصلی حضور داشت و بازی خوبی را نیز برای تیم محبوبش به نمایش گذاشت.
منبع: جام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار