خدیشی مدیر خانه‌مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان:
کد خبر: ۷۴۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ 24 May 2019

به گزارش تابناک کرمان، مشکلات ناشی از نبود کاغذ در استان‌ها بیش‌تر از چیزی هست که در پایتخت به گوش می‌رسد. مدیر خانه مطبوعات با اعلام این خبر گفت: 90 درصد رسانه‌های مکتوب استانی برای ادامه انتشار خود به کاغذ تحریر نیاز دارند. درخواست نشریات شمال استان کرمان تحت عنوان «لیست تحریر5» از سال گذشته در کشوی میز شرکت‌ ناشران آشنا خاک می‌خورد و خبری از تحویل کاغذ نیست.

خدیشی ادامه داد: پیش از سال قرار بود رسانه‌های مکتوب تقاضای خود را برای دریافت کاغذ به معاونت تحویل دادند و به شرکت عامل معرفی شدند اما مشخص نیست که آیا واقعا کاغذ تحریر به متقاضایان داده می‌شود یا خیر.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان ادامه داد: در مورد کاغذ رول نیز سیاست تغییر کرده و اولویت‌بندی جدیدی از سوی کارگروه کاغذ اعلام شده که تا پیش از آن خبری از آن نبود. در این اولویت بندی استان‌ها خصوصاً هفته‌نامه‌ها در اولویت‌های پایین قرار دارند. خدیشی گفت: توقع می‌رفت تصمیم‌گیران کارگروه ابتدا پاسخی به درخواست‌های سال گذشته می‌دادند سپس برای آینده نسخه تازه را اجرایی می‌کردند.

وی توضیح داد: متاسفانه علیرغم پیگیری در معاونت مطبوعاتی، تقاضای حضوری از وزیر محترم ارشاد در سفر به کرمان و  نامه‌نگاری با نمایندگان مجلس، رسانه‌های شمال کرمان هنوز موفق به دریافت کاغذ تحریر نشده‌اند.

او گفت: تصمیم‌گیران اگر صدای ما را می‌شنوند گلی به سر لیست تحریر 5 بزنند که تا کنون نتیجه‌ای جز کاغذ بازی نداشته است. از طرفی در گوشه و کنار شنیده می‌شود که «زینک» هم در لیست حمایتی قرار دارد. اما اینکه فرآیند تقاضای نشریات یا چاپخانه‌های بایستی به چه شکلی باشد مشخص نیست و اطلاع‌رسانی نشده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار