کد خبر: ۷۴۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵ 24 May 2019

جهان‌آرا جوانی پرورش یافته مکتب امام (ره) بود که با جوانی‌اش حماسه آفرید و امروز پس از ۳۷ سال از حماسه جهان‌آرا و دیگر جوانان همرزمش، جز با جوانی و اعتماد و تقویت ایمان در وجود جوانان نمی‌توان خرمشهر‌های در پیش را فتح کرد. چه زیبا گفت جهان‌آرا: بچه‌ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید دوباره فتح می‌کنیم! مراقب باشید ایمان‌تان سقوط نکند!

به گزارش تابناک کرمان، مهدی خسروی در یادداشتی کوتاه به مناسبت سوم خرداد سالگرد فتح خرمشهر آورده است:
محمد علی جهان آرا فرمانده ۲۷ ساله سپاه خرمشهر بود که ماه‌ها مقاومت او در برابر متجاوزان بعثی به همراه جوانان خوزستانی و برخی دیگر از معدود نیروهایی که خودشان را به او رسانده بودند، با دستان خالی در دفاع از خرمشهر از او یک اسطوره دوست داشتنی ساخت که در سالگرد شهادتش در بهشت زهرای تهران، نوای دلپذیز "ممد نبودی شهر آزاد گشته" طنین‌ بی‌کرانی آفرید که هنوز پس از گذشت سال‌ها بر دل‌های آزادمنش ملت ایران جاری است... 
در تمام سال‌های دفاع مقدس و در روز تا روز این حماسه عظیم، جهان‌آراهای بسیاری در اوج جوانی و نشاط زندگی، دل به دریا زدند و تن خویش را از بند عادات زمانه رهایی دادند و آسمان ماوایشان شد تا عزت امروز بر گستره امنیت این سرزمین جاری باشد و تا دهه‌ها پس از حماسه آنان، هیچ دست یاغی‌گری نتواند به سوی این خاک دراز شود. 
جهان‌آرا جوانی پرورش یافته مکتب امام (ره) بود که با جوانی‌اش حماسه آفرید و امروز پس از ۳۷ سال از حماسه جهان‌آرا و دیگر جوانان همرزمش، جز با جوانی و اعتماد و تقویت ایمان در وجود جوانان نمی‌توان خرمشهر‌های در پیش را فتح کرد. چه زیبا گفت جهان‌آرا: بچه‌ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید دوباره فتح می‌کنیم! مراقب باشید ایمان‌تان سقوط نکند!
مبارزه با فساد و قطع دست چپاولگران از سفره مردم که اعتماد شکن و ایمان‌سوز شده و گستراندن امید واقعی در جامعه به ایمان و نشاط جوانی نیاز دارد و در این راه کدامین اسطوره بهتر از جهان‌آرا و جهان‌آراها است؟
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار